اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۴۰۸

قادریان دومین طلای کشتی فرنگی را به ارمغان آورد

فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با پیروزی در فینال مدال طلا بر گردن آویخت.
۲۰:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی از صبح امروز در باکو آغاز شده است و نمایندگان کشورمان در 4 وزن اول (59، 71، 80 و 96 کیلوگرم) به مصاف حریفان خود رفتند که یوسف قادریان در وزن 80 کیلو با پیروزی در فینال مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 80 کیلوگرم که 7 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند، یوسف قادریان در کشتی نخست با نتیجه 3 بر یک از سد برهان آکبوداک، دارنده مدال نقره جوانان جهان و مدال نقره زیر 23 سال اروپا از ترکیه گذشت. وی در مرحله نیمه نهایی نیز امان علی آتایف از ترکمنستان را با نتیجه 10 بر 4 شکست داد و به دیدار پایانی راه یافت.

قادریان در دیدار فینال به مصاف رفیق حسین‌اُف، دارنده مدال نقره بازی‌های اروپایی از آذربایجان رفت که با نتیجه یک بر یک به پیروزی دست یافت و قهرمان شد.

پیش از این محمدعلی گرایی در وزن 71 کیلوگرم نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود.

محمد نوربخش در وزن 59 کیلوگرم و مهدی علیاری در 98 کیلوگرم نیز با شکست در همان دور اول از گردونه مسابقات کنار رفته بودند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود.

* رسول خادم نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مسابقات

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی کشورمان نیز بعنوان نماینده اتحادیه جهانی در رقابت‌های کشتی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو پایتخت آذربایجان حضور دارد.

مسابقات کشتی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از امروز (چهارشنبه) تا 30 اردیبهشت ماه در شهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می‌شود و رسول خادم عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، بعنوان نماینده اتحادیه جهانی ناظر این مسابقات است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین