اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۲۸۷
امروز دومین روز کلاس مربیگری حرفه ای در حال برگزاری است و مربیان بعد از کلاس عملی وارد کلاس تئوری شدند.
۱۲:۰۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| کلاس مربی‌گری حرفه‌ای آسیا به مدرسی ریچارد بیت و دستیاری آقایان محصص و آقازاده با حضور رئیس سازمان تیم‌های ملی، دبیر کل فدراسیون و 21 نفر از مربیان حرفه‌ای لیگ برتر در سالن همایش‌های هتل مرکز ملی فوتبال ایران به مدت 10 روز از روز گذشته آغاز شده است.

ریچاردگت مدرس فیفا از سال 2001 و مدرس یوفا به مدت مادام‌العمر از سال 2013 و یکی از بازیکنان قدیم فوتبال منچستر و بیرمنگام در خصوص اینکه از تجربیات همدیگر استفاده کنید و مربیان حامی نظم و انضباط در باشگاه‌ها هستند به احترام گذاشتن به حقوق همدیگر تاکید کرد.

دومین روز این کلاس به صورت عملی و در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال ایران صبح امروز برگزار شد و مربیان لیگ برتری همچون علیرضا منصوریان، علی دایی، سیروس پورموسوی، اکبر میثاقیان، هادی طباطبایی، عبدالله ویسی در این کلاس حضور دارند.

از حاشیه‌های امروز کلاس زدن ضربه ایستگاهی توسط مربیان بود که زیرنظر مدرس فیفا انجام شد. پس از پایان کلاس عملی مربیان به داخل سالن همایش‌ها رفتند و کلاس تئوری را آغاز کردند.

در حاشیه این کلاس عملی وقتی مربیان برای استراحت به محل سالن همایش ها رفتند منصوریان به پسر میثاقیان گفت از این به بعد مبصر کلاش عوض شد و تو مبصر کلاس مربیگری هستی.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری