اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۹۷

از طرف باشگاه با ما تماس نگرفتند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: با توجه به تغییراتی که در فولاد خوزستان داشتیم نتایج این تیم قابل قبول بود.
۱۲:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| عزیز فریسات در گفت‌وگویی در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با باشگاه فولاد خوزستان داشتند، گفت: از طرف باشگاه تماس گرفته نشده است. هیأت مدیره اینکه باشگاه چه کاری انجام دهد را پیگری می‌کند و طی روزهای آینده تکلیف کادرفنی مشخص خواهد شد که با کادر قبلی تمدید می‌کنند و یا اینکه تصمیم دیگری اتخاذ می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا با نعیم سعداوی و کادر قبلی مذاکره‌ای شده است، اظهار داشت: خیر تا به این لحظه کسی از طرف باشگاه تماس نگرفته است.

مربی فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: با شرایط موجود و تغییر و تحولاتی که در فولاد خوزستان رخ داده بهترین گزینه برای هدایت این تیم سعداوی است. سعداوی تغییرات بزرگی در فولاد ایجاد کرد. در لیگ شانزدهم جوان‌ترین تیم مسابقات را داشتیم و در شرایط به میدان رفتیم که 40 درصد بودجه باشگاه کم شد. در شرایطی که در لیگ پانزدهم به رتبه دوازدهم رسیده بودیم در لیگ شانزدهم جایگاه دهم را به خودمان اختصاص دادیم که اگر بستر فراهم می‌شد ممکن بود به جایگاه بهتری هم برسیم. در فولاد خوزستان اکثر بازیکنان بومی هستند و خود سعداوی هم بومی خوزستان و بزرگ شده باشگاه فولاد است. با کنار هم گذاشتن تمامی دلایل انتخاب او یکی از بهترین تصمیم‌ها است.

فریسات در مورد نتایج فولاد خوزستان در لیگ شانزدهم، خاطرنشان کرد: اسم فولاد بسیار بزرگ است. این تیم همیشه باید جزو مدعیان باشد اما فراموش نکنید فولاد در فصل اخیر تغییر نسل داد و تغییرات زیادی به وجود آورد. نتیجه‌‌ای که کسب شد قابل قبول بود اما در اینکه آیا نتیجه در شأن فولاد بوده یا نه پاسخ منفی است. فولاد همیشه باید جزو مدعیان باشد.

وی در پایان، اظهار داشت‌: امیدوار تصمیم منطقی اتخاذ شود که فولاد متضرر نشود.تنها دل خوشی مردم اهواز باشگاه فولاد است که امیدوارم این تیم هر چه زودتر به جایگاه اصلی‌اش باز گردد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین