اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۶۰۷۴

شبی بزرگ را در استمفورد تجربه کردیم

مربی چلسی پس از پیروزی مقابل واتفورد و جشن گرفتن در استمفوردبریج اظهار داشت: امشب، شبی بزرگ برای ما بود و می‌خواهیم با پیروزی در هفته آخر رکورد لیگ جزیره را بشکنیم.
۱۰:۲۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ جزیره، چلسی که هفته گذشته به مقام قهرمانی رسیده بود میزبان واتفورد قرار گرفت و توانست با نتیجه 4 بر 3 یک پیروزی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند.

آنها اکنون به رکورد 29 برد در لیگ جزیره که توسط مورینیو در فصل 2005-2004 با چلسی به ثبت رسیده بود دست یافت. اگر کونته در هفته پایانی مقابل ساندرلند به پیروزی رسد رکورد لیگ جزیره را خواهد شکست.

آنتونیو کونته پس از این برد مقابل زردپوشان اظهار داشت: امشب شبی بزرگ بود زیرا ما جام را بردیم. من 9 تغییر در ترکیب اصلی تیمم داده و به جوانانم بازی دادم. بسیار خوشحالم که آنها پاسخی مثبت به این امتحانم دادند.

وی ادامه داد: ما 3 گل دریافت کرده و 4 گل نیز به ثمر رساندیم و کسب پیروزی مهمترین چیز بود. اکنون هدف ما شکستن رکورد لیگ جزیره است.

مربی چلسی تصریح کرد: مهمترین چیز قهرمانی در لیگ بود. پس از آن اگر امکانش بود می‌خواهیم به رکوردها دست یابیم. همه ما می خواهیم با پیروزی در هفته آخر به رکورد 30 پیروزی برسیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین