اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۹۸۹

تلاشم جذب 2 بازیکن ایرانی برای سهمیه نفرات خارجی است

سرمربی تیم فوتبال دیسی اینوست، گفـت: با توجه به این که طبق قانون هر تیم می‌تواند تنها با 2 بازیکن خارجی و آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا جذب کند به دنبال این هستم تا بتوانم هر 2 سهمیه مان را به بازیکنان ایرانی اختصاص دهم.
۱۹:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین افضلی در گفت و گویی در مورد حضورش در لیگ تاجیکستان اظهار داشت: من چیزی در حدود 3 سال پیش برای ارزیابی فوتسال تاجیکستان به این کشور سفر کردم و با توجه به اینکه امکانات این کشور جالب توجه نبود زیاد راغب به حضور در آنجا نبودم.

وی افزود: در فصل جاری لیگ تاجیکستان تیم دیسی اینوست توانست به عنوان قهرمانی لیگ فوتسال تاجیکستان برسد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید را هم کسب کند و این شد که مدیران این تیم برایم پیغام فرستادند که برای هدایت این تیم به تاجیکستان سفر کنم و من هم با تحقیقی که از دوستان و آشنایان به عمل آوردم،مشاهده کردم که شرایط و امکانات این کشور نسبت به سه سال پیش بهتر شده و نتیجه اش این شد که راهی تاجیکستان شدم.

افضلی در ادامه گفت: 10 روز پیش برای بازدید از امکانات این کشور به دوشنبه سفر کردم و خوشبختانه تیم دیسی اینوست نه تنها از مدیر عامل پر انرژی برخوردار است بلکه حتی علاقه فراوانی هم به فوتسال دارد و با بررسی تمام جوانب تصمیم گرفتم تا آخر سال 2017 در این تیم بمانم.

سرمربی اسبق تیم زمزم اصفهان درباره بازیکنان تیم دیسی اینوست گفت: بازیکنان این تیم از هوش و ذکاوت بالایی در تمرینات برخوردارند و می توان با حفظ این روند به آینده این تیم در سال های آینده امیدوار بود.

وی در مورد جذب بازیکنان ایرانی برای این تیم تصریح کرد: با توجه به این که طبق قانون هر تیم می‌تواند تنها با 2 بازیکن خارجی و آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا جذب کند ما در صدد هستیم تا بتوانیم از این قانون به درستی استفاده کنیم و نفرات تاثیرگذاری را برای تیممان جذب کنیم.همچنین به دنبال این هستم تا بتوانم هر 2 سهمیه مان را به بازیکنان ایرانی اختصاص دهم و چنان چه این اتفاق به هر نحوی به وقوع نپیوندد مجبورم ضمن جذب یک بازیکن ایرانی یک اروپایی هم برای تیمم به خدمت بگیرم تا با آمادگی بالا در جام باشگاه های آسیا شرکت کنیم.

افضلی درباره اینکه آیا دستیاران ایرانی انتخاب خواهد کرد یا خیر،گفت: من طی مذاکراتی که با عصمت داشتم از او درخواست کردم که در صورت امکان مربی دروازه‌بان‌ها و بدنساز را از این کشور انتخاب کنم تا به آنان هم بها داده شود. در صورتی که شرایط فراهم نشود مجبورم از ایران مربی بیاورم. مدیران این تیم 2 گزینه را به من پیشنهاد دادند و قرار شده برای مذاکرات بیش تر پیش آنها بروم و اگر به طبق توافق رسیدیم که هیچ در غیر این صورت تمایل دارم در کادر فنی تیمم از مربیان ایرانی استفاده کنم. تمام تلاشم بر این است تا بتوانم با این تیم نتایج آبرومندانه‌ای را در جام باشگاه های آسیا کسب کنم.

سرمربی تیم دیسی اینوست در پایان در مورد امکانات این کشور، افزود: امکانات این کشور با تیم هایی مانند کویت و سایر کشورها قابل قیاس نیست. عصمت رئیس باشگاه دیسی اینوست تمام سعی اش بر این است تا بتواند امکانات به روز تری را از لحاظ پزشکی و سایر موارد برای ما در شهر دوشنبه فراهم کند تا بتوانیم با فراغ بال بیشتری تمرینات مان را دنبال کنیم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین