اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۹۰۵
شرایط 44 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ صنعت نفت و استقلال خوزستان برای فصل آینده مبهم است و این بازیکنان یا قراردادشان به پایان رسیده و یا اینکه نیاز به توافق مالی دارند.
۱۳:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| فصل و نقل و انتقالات یکی از مهمترین مقاطع برای باشگاه‌های فوتبال جهت بستن تیمی قوی برای حضور در مسابقات است.

باشگاه‌های ایرانی همیشه به دلیل عملکرد نه چندان اصولی که در نقل و انتقالات دارند در این مقطع استرس فراوانی را تحمل می‌کنند چرا که به دلیل به پایان رسیدن قرارداد بازیکنان احتمال زیادی مبنی‌ بر از دست دادن مهره‌های اصلی و تاثیرگذار باشگاه‌ها وجود دارد.

سه تیم خوزستانی لیگ برتر فوتبال ایران از این قاعده مستثنی نیستند و شرایط وخیمی را سپری می‌کنند. 44 بازیکن شاغل در تیم‌های خوزستانی یا قراردادشان به پایان رسیده و یا اینکه قراردادشان مشروط است و برای ادامه همکاری نیاز توافق مالی دارند.

در این بین وضعیت صنعت نفت با داشتن 20 بازیکن بسیار حساستر است.

در زیر آمار بازیکنانی که در تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و صنعت نفت قراردادشان به پایان رسیده و یا اینکه قراردادشان مشروط و نیاز به توافق دارد را می‌بینید.

صنعت نفت آبادان

عقیل اعتمادی، ناصری سالاری، حسین بغلانی، علی عبدالله‌زاده، حکیم نصاری، محمد شادکام، محمدزبیر نیک‌نفس، محمدرضا پورمحمد، مجتبی ممشلی، میلاد جهانی، امیر زلیکانی، بهادر عبدی، علی هلیچی، عزیز معبودی، رضا نورمحمدی،‌ رضا نوروزی،‌ رشید آلبی، برونو، کی گوی و صلاح هاشم نفراتی هستند که در این لیست جای می‌گیرند و باشگاه صنعت نفت در صورت تمایل برای ادامه همکاری با این نفرات باید وارد مذاکره شود.

در این بین جدایی عقیل اعتمادی قطعی است و این بازیکن قرار است به هلند باز گردد.

استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، پژمان شیرزادی، دانیال ماهینی، علی اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا، مصطفی ماهی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی، آرش افشین، حسن بیت‌‌سعید و آلویس نانگ 12 بازیکن استقلال خوزستان هستند که وضعیت‌شان برای فصل بعد نامشخص است.

در این بین مهدی مومنی و شیخ‌ویسی با استقلال خوزستان یک سال دیگر قرارداد دارند اما اعلام کردند در پایان فصل جدا خواهند شد.همچنین گفته می شود دانیال ماهینی و حسن بیت سعید مورد توجه آبی پوشان تهرانی هستند.

فولاد خوزستان

مهرداد طهماسبی، وحید طالب‌لو، عبدالله کرمی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، ساسان انصاری، یوسف وکیا، احمد عبدالله‌زاده، ایوب والی، محمد اهل شاخه‌، اسماعیل شریفات و ماتیاس چاگو برای سال بعد برای ماندن در فولاد نیاز به توافق و مذاکره دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری