اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۹۰۱

خط دفاع استقلال در آستانه متلاشی شدن/ بمب مدنظر استقلال حدود 3 میلیارد خرج برمی دارد!

حضور پژمان منتظری و مجتبی جباری در اردوی استقلال پیش از بازی با التعاون عربستان در قطر ناخودآگاه این شایعه را به وجود آورد كه 2 ستاره ایرانی الاهلی به جمع آبی‌ها باز خواهند گشت!
۱۳:۰۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اتفاقات جالب و خنده‌داری هم در این اردو افتاد، از جمله آنكه برخی بازیكنان باتجربه از پژمان و مجتبی خواستند تا به استقلال برگردند و منتظری هم به شوخی جواب داد: «استقلال كه بازیكن دارد و ما را نمی‌خواهد!»

آن روز یكی از بزرگان استقلال كه رابطه صمیمانه‌ای هم با پژمان منتظری دارد، شوخی جالبی كرد و در جمع آبی‌پوشان با صدای بلند گفت: «بابا! این پژمان تا جیب شیخ قطری را حسابی خالی نكند به ایران برنمی‌گردد و...!»

در این راستا شنیدیم استقلالی‌ها تمایل چندانی به بازگرداندن مجتبی جباری ندارند اما بدشان نمی‌آمد پژمان منتظری را دوباره آبی‌پوش ببینند. این وسط یك مشكل كوچك وجود دارد؛ الاهلی قطر حاضر است مبلغ 700 هزار دلار سر وقت و نقد به مدافع ملی‌پوش ایرانی خود بپردازد كه با پاداش برد و... به 800 یا 850 هزار دلار هم می‌رسد.

این در حالی است كه استقلال تهران قادر نیست چنین پولی را به پژمان منتظری بپردازد. تجربه نشان داده كه برخی بازیكنان پول خود را به موقع می‌خواهند و پژمان هم بازیكن خاصی است.

بدین ترتیب بازگرداندن منتظری به استقلال آن هم با وجود مشكلات مالی كار دشواری است و بعید می‌دانیم چنین پولی فراهم شود.

به نظر می‌رسد علیرضا منصوریان باید به فكر حفظ همین بازیكنان فعلی برای خط دفاع خود باشد آن هم در حالی كه قرارداد اغلب آنان به پایان می‌رسد.

لئوناردو پادوانی بعد از بازی رفت و برگشت آبی‌ها مقابل العین امارات آزاد می‌شود و شنیدیم یكی، دو پیشنهاد داخلی و خارجی هم دارد.

سیدمجید حسینی، مدافع جوان استقلال هم چنین وضعیتی دارد و پس از پایان بازی با تیم اماراتی می‌تواند به عنوان بازیكن آزاد به هر تیمی ‌خواست ملحق شود.

رابسون جان‌واریو هم به عنوان بازیكن قرضی در استقلال توپ زد و مذاكرات با مدیر برنامه‌های این مدافع برزیلی در جریان است و هنوز معلوم نیست او در این تیم بماند یا جدا شود!

اگر سرمربی استقلال تهران هرچه زودتر فكری به حال خط دفاع خود نكند و كماكان در اندیشه بازگرداندن پژمان منتظری باشد، به مشكل خواهد خورد. این مدافع ملی‌پوش دوست دارد در قطر بماند و با الاهلی تمدید كند بنابراین دل بستن به گزینه‌ای گران‌قیمت و علاقه‌مند به بازی در حاشیه خلیج ‌فارس چندان منطقی نیست. البته تا نظر علیرضا منصوریان چه باشد؟!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین