اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۸۲
می‌خواهیم در ملوان فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذاریم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: یک امتیاز ارزشمند را مقابل نفت به دست آوردیم، چون بازیکنان ما هنوز از نظر بدنی آماده نیستند.
۰۰:۲۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و ملوان بندرانزلی که به تساوی 3 - 3 انجامید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران و علاقه‌مندان به فوتبال از آن لذت بردند. من زمان کمی است که هدایت تیم را برعهده گرفته‌ام، اما در این مدت سعی کرده‌ایم حریفان را  به خوبی آنالیز کرده و نقاط قوت و ضعف آنها را به خوبی شناسایی کنیم.

وی افزود: ما با تغییراتی که ایجاد کردیم، هر زمان که عقب افتادیم به بازی برگشتیم. ما زمانی که عقب افتادیم یک مهاجم را اضافه کردیم و زمانی که بازی را به تساوی کشاندیم یک مدافع به بازی آوردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. من معتقدم این یک امتیاز برای ما ارزشمند بود، چون بازیکنان ما هنوز در شرایط بدنی ایده‌آلی قرار ندارند. نکته‌ای که در این بین مرا خوشحال می‌کند، انگیزه و تلاش بازیکنانم برای بردن بازی بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان تأکید کرد: من از هواداران تشکر می‌کنم که برای حمایت از تیم خود از راه دور به ورزشگاه آمدند.

استیلی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه شما تیم را نبسته‌اید آیا فکر نمی‌کنید در برخی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارید؟»، گفت: ما در یکسری پست‌ها نیاز به جذب بازیکن داریم تا شرایط بهتری داشته باشیم. امیدوارم نقاط ضعف خود را بتوانیم با بازیکنان جوان خود برطرف کنیم و اگر نتوانستیم، اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

وی در مورد حواشی پس از بازی و درگیری که بین هواداران تیم ملوان و نیروی انتظامی پیش آمد گفت: اگر به هر یک از هواداران تیم آسیبی برسد ما در قبال آن مسئول بوده و مقصر هستیم که خوشبختانه هیچ‌کدام از هواداران ما آسیبی ندیدند. من به سمت هواداران رفتم تا آنها را آرام کرده و مانع از آسیب دیدن‌شان شوم.  امیدوارم در آینده استادیوم‌های ما به گونه‌ای طراحی شوند که به هواداران خود احترام بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پاسخ به این پرسش که هدف شما در این فصل چیست، اذعان داشت: ما می‌خواهیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم و بازی‌های بهتری انجام دهیم. یکی از موضوعاتی که برای من اهمیت زیادی دارد ارائه فوتبال خوب و هجومی است. شما نگاه کنید در دو بازی اخیر که من سرمربی ملوان بوده‌ام، پنج گل زده‌ایم که این نشان‌دهنده اعتقاد ما به ارائه فوتبال تهاجمی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری