اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۷۹۹

این اتفاق شوک آور برای پرسپولیسی ها چگونه مدیریت می شود؟

غیبت کمال کامیابی‌نیا، خبر وحشتناکی برای پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی سخت با لخویا بود.
۲۰:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس این فصل بدون کامیابی‌نیا، فقط یک کلین شیت آن هم مقابل نفت 10 نفره بدست آورد. در نبود احمد نوراللهی، کامیابی‌نیا جانشین خوبی هم در اختیار ندارد و اوضاع برای پرسپولیس بدون او، سخت خواهد شد. برانکو در دو بازی رفت و برگشت با لخویا، باید کم ضررترین راه را برای جبران جای خالی کمال پیدا کند.

راه اول: شبیه دربی

بیشتر از هر بازی در این فصل، نبود کامیابی‌نیا مقابل استقلال به چشم آمد. برانکو در آن مسابقه حسین ماهینی را در پست هافبک دفاعی گذاشت و او هم در پست غیر تخصصی، عملکرد ضعیفی داشت. حضور ماهینی در خط هافبک، کیفیت دفاع پرسپولیس را هم پایین آورد و بعید است برانکو دوباره چنین ریسکی را تکرار کند.

راه دوم: ورود شهاب

شهاب کرمی، نیم فصل دوم به جای کامیابی‌نیا خریداری شد اما در بازی‌های کمی به میدان رفت. بازی‌هایی که او بازی کرد هم عملکرد چندان درخشانی نداشت. با این وجود، شاید او بیشتر از هر بازیکن دیگری به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک باشد.

راه سوم: بازگشت ربیع‌خواه

محسن ربیع‌خواه، می‌تواند در بازی حساس با لخویا هم فیکس بازی کند. اگر ماهینی به پست هافبک دفاعی برود، او مدافع چپ پرسپولیس خواهد شد اما احتمال بیشتر، حضور ربیع‌خواه در پست هافبک دفاعی است. پستی که پست تخصصی او محسوب می‌شود. ربیع‌خواه این فصل فقط یکی دو بازی در این پست به میدان رفت و از پست مدافع چپ موفق‌تر بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین