اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۷۹
ملوان در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد
سرمربی تیم ملوان گفت: هیچ یک از گل‌های ما شانسی به ثمر نرسید اما در گل سوم آنها شانس با حریف یار بود.
۲۱:۳۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران که با نتیجه تساوی 3 - 3 خاتمه یافت، اظهار داشت: هواداران یک بازی جذاب و دیدنی را شاهد بودند که شش گل در پی داشت و دروازه‌های دو تیم نیز بارها تهدید شد.

وی افزود: تیم ما دوران آماده‌سازی خوبی را طی نکرده است و با این شرایط هر وقت که از نفت عقب افتاد، به بازی برگشت و این مسئله خیلی برای ما حائز اهمیت است. 

سرمربی تیم ملوان با تمجید از هواداران این تیم یادآور شد: خدا را شکر که امروز شرمنده هواداران نشدیم، آنها به بهترین شکل تیم را مورد حمایت قرار دادند و خوشحالم از اینکه توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم. انشاءالله هفته به هفته بهتر خواهیم شد و نتایج بهتری نیز کسب خواهیم کرد.

استیلی در واکنش به این مسئله که شانس با تیمش در این بازی یار بود، تأکید کرد: من فکر کنم شانس بیشتر با بازیکنان نفت یار بود تا تیم ما. هیچ یک از گل‌های ما شانسی نبود در حالی که یکی از گل‌های آنها با بدن مدافع ما برخورد کرد و راهی دروازه شد. ما روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کرده بودیم و روی این ضربات دو گل قشنگ به ثمر رساندیم. البته ضربات ایستگاهی نقطه قوت حریف هم بود که از این راه به گل رسید.

وی درباره تعویض‌هایش نیز تأکید کرد: ما هر موقع که گل خوردیم تغییراتی در ترکیب ایجاد کردیم که مثمرثمر بود. آوردن رافخایی به میدان و قرار گرفتن احمد آهی در خط دفاع در تغییر نتیجه تاثیر داشت. 

سرمربی تیم ملوان در مورد آینده تیمش افزود: من از عملکرد شاگردانم در این بازی راضی بودم و امیدوارم هواداران هم راضی باشند. این تساوی برای من رضایت‌بخش بود چرا که مقابل تیم سرسختی مثل نفت تهران بازی کردیم انشاءالله در بازی هفته در انزلی بهتر بازی خواهیم کرد و سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری