اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۶۴۵

امروز در فیفا تکریم ویژه‌ای را برای فوتبال ایران قائل هستند

مدیر تیم‌های ملی فوتبال گفت: اگر امکانات بیشتر باشد و حق پخش وجود داشته باشد می‌توان رسدگی بیشتری کرد اما فدراسیون با یک بودجه ۴۵ میلیاردی باید کل این بار سنگین را به دوش بکشد.
۱۰:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا ساکت در مراسم استقبال از ملی‌پوشان ساحلی گفت:‌ این موفقیت بزرگ که قهرمانان پابرهنه ما به دست آوردند را صمیمانه به همه مردم ایران تبریک می‌گویم.

وی درباره وضعیت تیم ملی ساحلی گفت: الان دایره فوتبال یک دایره گسترده است و هیچ رشته‌ای این تنوع را ندارد. 18 تیم ملی در بخش آقایان و بانوان را در فدراسیون داریم و این نشان می‌دهد که چه استعدادهای نابی در کشور وجود دارند. فوتبال ساحلی سال‌‌های زیادی نیست که در ایران رواج پیدا کرده اما به خوبی جای خودش را پیدا کرده و آن هم بر می گردد به استعدادهایی که در این رشته داریم. در 4 ماه گذشته چند تورنمنت بین‌المللی را پشت سر گذاشتیم و از سوی دیگر برگزاری لیگ باکیفیت باعث شده تا بازیکنان خوبی در این رشته شناسایی و پروش پیدا کنند. البته نیاز است زیرساخت های این رشته گسترش پیدا کرده و توجه بیشتری به این رشته شود.

ساکت گفت: با وجود محدودیت‌هایی که از لحاظ مالی وجود دارد امسال یک بهره‌وری مناسب را در فوتبال داشتیم که به موجب آن 5 تیم ملی ایران در رده‌های سنی به جام جهانی رفتند. الان آقایی فوتبال ایران در آسیا و جهان موجب شده تا جایگاه قابل قبولی در جهان داشته باشیم، ضمن اینکه در فیفا تکریم ویژه‌ای را برای فوتبال ایران قائل هستند.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال درباره اینکه آیا تیم ملی ساحلی مظلوم واقع نشده است، گفت: فدراسیون فوتبال بر اساس ظرفیت‌های خودش این کارها را انجام می دهد. اگر امکانات بیشتر باشد و حق پخش وجود داشته باشد می‌توان رسدگی بیشتری کرد اما فدراسیون با یک بودجه 45 میلیاردی باید کل این بار سنگین را به دوش بکشد.

وی درباره اینکه چرا از وزارت ورزش کسی برای استقبال نیامده است، گفت: تاج به عنوان نماینده وزارت ورزش هم تلقی می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین