اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۳۰

حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی جوانان فوتبال و فوتسال/حضور مهاجم پرسپولیس+عکس

اشتباه مجری برنامه در صدا زدن نام دبیرکل فدراسیون فوتبال باعث شد تا مسئولان فدراسیون با وی به شوخی بپردازند.
۱۶:۰۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زیر 20 سال از ساعت 14 و 40 دقیقه امروز در هتل المپیک برگزار شد.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون، محمدرضا ساکت مدیر تیم‌های ملی، علی کفاشیان نائب رئیس فدراسیون، علیرضا اسدی دبیرکل، عباس ترابیان،‌مصطفی قنبرپور، ستار همدانی، امید روانخواه، به همراه اعضای تیم ملی جوانان، تیم ملی نوجوان فوتبال، تیم ملی جوانان فوتسال در این مراسم حضور داشتند.

* شروع مراسم با سخنرانی مهدی تاج همراه بود که وقتی مجری رئیس فدراسیون را برای انجام سخنرانی روی سن فرا خواند. در همین حین تاج مشغول صحبت با تلفن بود و 5 دقیقه‌ای حاضران را برای حضور روی سن معطل کرد تا بدین ترتیب به نوعی حاضران را معطل خود کرده باشد.

* در یکی از آیتم‌های مراسم امروز قرار بود علیرضا اسدی، مهدی تاج و علی کفاشیان روی سن حاضر شوند تا از خانواده شهید مهدی رضایی مجد تقدیر شود.

* مجری وقتی قصد داشت اسدی را بالای سن فرا بخواند نام او را اشتباهی اسداللهی صدا کرد و این مسئله باعث خنده حضار و شوخی‌های کفاشیان و تاج با اسدی شد. تاج به شوخی به اسدی اعلام کرد اسداللهی نام هنری توست. تا پایان مراسم این مسئله سوژه بود و بارها با این مسئله شوخی شد.

* امید نورافکن هافبک استقلال که عضو تیم ملی جوانان است، به سمت مصطفی قنبرپور و ستار همدانی رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* کیانوش رحمتی مربی جدید تیم ملی جوانان هم در این مراسم حضور دارد.

* رضا کرملا چعب کاپیتان تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که نامش در لیست مدعوین جام جهانی قرار ندارد در مراسم بدرقه هم تیمی‌های سابقش شرکت کرد. کرملا چعب در حال حاضر بازیکن تیم ملی فوتبال پرسپولیس است.

* از برادران شهید رضایی‌مجد با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

* از حسین طیبی با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

* بازیکنان تیم ملی جوانان فوتبال و فوتسال به روی سن فرا خوانده شدند و ضمن دریافت هدیه‌ای از سوی اسپانسر برنامه شرکت فناپ از زیر قرآن رد شدند تا عملکرد خوبی در مسابقات پیش روی خود داشته باشند.

* در این مراسم مهدی تاج به سخنرانی پرداخت. تاج اعلام کرد به سازمان لیگ دستور داده بار دیگر امکانات خرمشهر را برای میزبانی جام حذفی بررسی کنند و اگر امکانات به آنها بهبود پیدا نکرد از سال بعد علیرغم ملی باطنی مسئولان فینال جام حذفی به مکانی دیگر انتقال یابد.

* همچنین تاج اعلام کرد: برخی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی امید نگرانی‌هایی دارند. آن دسته از افراد که نگرانی‌شان دوستانه است باید بدانند که ما مذاکرات همه جانبه و جلسات مفصلی در این ارتباط داشتیم و نتیجه آن را به موقع بیان می‌کنیم. تیم ملی جوانان همان تیم ملی امید ما در آینده است. تیم نوجوانان هم تیم جوانان را تشکیل خواهند داد. ما کار را از پا تشکیل می‌دهیم و فکر تمام مسائل را کرده‌ایم تا تیم‌های قوی را آماده اعزام به مسابقات کنیم.

* امیرحسین پیروانی در پشت سن حاضر شد و طی صحبت‌هایی اعلام کرد برایم جای تعجب دارد که چرا کنداکتور برنامه را اینقدر خسیسانه برنامه‌ریزی کردند و هیچ وقتی برای تیم ملی جوانان برای صحبت در نظر نگرفتند. باید بگویم برایم جای افتخار دارد که جوانان خوبی را تربیت کردیم. امروز کرملا با وجود لیاقت به دلیل کمیت نتوانسته در لیست مدعوین قرار بگیرد برای بدرقه هم تیمی‌هایش در مراسم امروز شرکت کرده است. این حرکت کرملا یک درس بود. او خودش را عضو تیم می‌داند و امروز به این مراسم آمد. همین جا می‌خواهم هدیه‌‌ای که از سوی مسئولان ارائه شد را به کرملاچعب تقدیم کنم. او با روح بزرگش امروز به من درس داد.

* دعای بدرقه بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان و فوتسال زیر 20 سال در پایان مراسم قرائت شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین