اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۵۱
خیال هواداران راحت باشد، پرسپولیس برمی‌گردد

خوردبین: مسئولان باشگاه به برانکو گفته‌اند محکم به کارت ادامه بده

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که این تیم در آینده‌ای نزدیک به روزهای خوبش بازخواهد گشت.
۱۷:۴۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمود خوردبین در مورد شروع ضعیف پرسپولیس و تردیدهایی که پیرامون بازگشت این تیم به روزهای اوج وجود دارد اظهار داشت: من صددرصد قول می‌دهم که پرسپولیس به روزهای خوبش برمی‌گردد. ما تیم بسیار خوبی داریم و آنهایی که فوتبال را می‌فهمند، به خوبی می‌دانند که پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند. البته ما بدشانسی می‌آوریم. اینکه در یک بازی چند تک به تک از دست می‌دهیم، گل به خودی می‌زنیم یا به حریفان پاس گل می‌دهیم، نشان‌دهنده بدشانسی ماست.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس از داوری هم ضربه دیده است. در همین بازی مقابل سپاهان دو پنالتی برای ما گرفته نشد. جالب اینجاست که کارشناس برنامه 90 نظرش این بود که پای بازیکن سپاهان در صحنه‌ای که روی امید عالیشاه خطا کرد، روی زمین چمن فرود آمد، در صورتی‌که این‌طور نبود. مدافع سپاهان دقیقاً پای خود را روی پای عالیشاه گذاشت، ولی متأسفانه داور پنالتی نگرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مسئولان باشگاه از برانکو حمایت می‌کنند، تأکید کرد: برانکو روز دوشنبه به جلسه هیئت مدیره رفته بود. مسئولان باشگاه به این مربی گفته‌اند که برو و محکم کارت را ادامه بده. حسین عبدی هم در مصاحبه‌ای حرف خوبی زد و گفته بود که در هیچ تیمی با سه بازی مربی را برکنار نمی‌کنند.

خوردبین در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارید پرسپولیس بازیکن باتجربه کم دارد، گفت: این مسئله تا حدودی درست است. به عنوان مثال ما محمد نوری را از دست دادیم، ولی اگر محسن مسلمان آماده شود می‌تواند جای او را پر کند. البته در تیم ما همه بازیکنان زحمت می‌کشند و مطمئنم که مشکلات در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مهاجم خارجی پرسپولیس هنوز چیزی از خودش نشان نداده است، گفت: من هنوز کار قابل‌توجهی از این مهاجم ندیده‌ام. البته او بچه خوش‌اخلاق و محجوبی است و امیدوارم که خیلی زود با شرایط پرسپولیس هماهنگ شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین