اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۴۶۲

رویا به حقیقت پیوست!

مربی چلسی پس از قهرمانی، لیگ جزیره را سخت‌ترین رقابت دنیا دانست و اظهار داشت: رویا به حقیقت پیوست.
۱۵:۲۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| آنتونیو کونته توانست در اولین سال خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. اتفاقی که پیش از این توسط «ژوزه مورینیو (چلسی)»، «کارلو آنچلوتی (چلسی)» و «مانوئل پیگرینی (منچسترسیتی)» ثبت شده بود.

این مربی ایتالیایی پس از شکست 3 بر صفر مقابل آرسنال در هفته ششم به سیستم 3-4-3 خاص خود روی آورد و توانست تیم را متحول کند. یک چینشی که در انتها بسیاری از مربی‌ها مثل ونگر و گواردیولا به تقلید از او پرداختند.

آنتونیو کونته پس از قهرمانی گفت: خوشحالم که این گونه با طرفداران و بازیکنان جشن گرفتم. اینکه در لحظه زندگی کردم بسیار مهم است. بسیاری از زمان‌های این فصل بی‌خوابی کشیده و ساعت‌ها برای قهرمانی زحمت کشیدم. هواداران لذت برده و فوق‌العاده است که توانستیم به یک رویا حقیقت ببخشیم.

وی ادامه داد: این جایزه مخصوص بازیکنانم است. یک افتخار بزرگ، بزرگ است زیرا لیگ جزیره سخت‌ترین رقابت دنیاست. باید از شاگردانم به خاطر تعهدشان، زحمت و تعصبشان تشکر کنم.

مربی چلسی تصریح کرد: ما برای قهرمانی جنگیدیم و این پیروزی برای ما است. من در زمان‌های متفاوت تعصب، آرزو و لیاقتم را برای ایستادن کنار بازیکنان نشان دادم. این منم. در امروز و گذشته در خوبی و بدی‌ها کنار بازیکنانم بودم. به همین علت ما همه با هم به این مقام دست یافتیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کونته چلسی چلسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین