اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۳۲۲

والیبالیست‌ها راهی اسلوونی شدند

تیم ملی والیبال ایران به منظور برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی عازم این کشور شد.
۱۳:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در لیک جهانی 2017 در مونته نگرو به پایان رسید.

دکتر سیامک افروزی فیزیوتراپیست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص وضعیت بازیکنان اظهار داشت: هنگام ترک تهران با مصدومیت کمر امیر غفور و گرفتگی وسیع عضلانی در ناحیه گردن و عضلات بین دنده ای مجتبی میرزاجانپور مواجه شدیم که خوشبختانه مشکل میرزاجانپور روز دوشنبه رفع شد و همچنین امیر غفور پس از طی مراحل درمانی و فیزیوتراپی از روز پنج شنبه به تمرینات عادی با تیم بازگشت.

وی افزود: در تمرینات روز دوشنبه تیم ملی در مونته نگرو سید محمد موسوی مصدوم شد که آسیب دیدگی در تاندون های مچ پای چپ برایش به وجود آمد. در صورت پاسخ ندادن روند درمانی، تصویربرداری ام آر آی از مچ موسوی برای تشخیص قطعی انجام خواهیم داد.

فیزیوتراپیست تیم ملی گفت: مجتبی میرزاجانپور در بازی دوستانه دوم مقابل مونته نگرو از ناحیه انگشت کوچک دست چپ دچار آسیب شد که پس از انجام رادیولوژی مشخص شد که آسیب جدی و شکستگی ندارد.

افروزی در پایان اظهار کرد: تنها بازیکنی که در حال حاضر تمرینات اختصاصی را بدون حضور در تمرینات تیمی انجام می دهد، محمد موسوی است که تا چند روز آینده وضعیت و زمان طول درمان این بازیکن هم مشخص می شود و به زودی به تمرینات تیمی باز خواهد گشت.

همچنین در جریان اردوی ملی‌پوشان در مونته‌نگرورئیس فدارسیون والیبال این کشور با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی والیبال ایران در شهر بودوا با مسئولین تیم ایران دیدار و گفت وگو کرد و از آنان برای دیدار با ورزش ورزش مونته نگرو دعوت کرد.

بر همین اساس امیر خوش خبر سرپرست و ایگور کولاکوویج سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه با حضور در وزارت ورزش کشور مونته نگرو با وزیر ورزش این کشور دیدار و گفتگو کردند.

وزیر ورزش مونته نگرو از حضور تیم ملی والیبال ایران که اکنون یکی از قدرت های والیبال دنیا محسوب می شود، در شهر بودوا ابراز خوشحالی و برای ملی پوشان ایران در لیگ جهانی آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (جمعه) پس از اردوی شش روزه در کشور مونته نگرو برای ادامه تمرینات و دو دیدار دوستانه شهر بودوا را به مقصد لوبلیانا اسلوونی ترک می کند.

تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز (جمعه) پس از اردوی شش روزه در کشور مونته نگرو برای ادامه تمرینات و دو دیدار دوستانه شهر بودوا را به مقصد لوبلیانا اسلوونی ترک می کند.

برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی که هدایت آن را اسلوبودان کواج سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد، از جمله محور های اصلی سفر کاروان والیبال ایران به لوبلیانا است.

بر اساس برنامه اعلام شده دیدارهای دوستانه ایران و اسلوونی در شهر ماریبور برگزار خواهد شد و سپس لهستان آخرین حریف و مکان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه شاگردان ایگور کولاکوویج پیش از آغاز لیگ جهانی خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین