اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۳۱
این وضعیت برای پرسپولیس خوب نیست

آقایی: گسترش فولاد این فصل تیم دیگری است

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز معتقد است که این تیم در فصل جدید لیگ برتر نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است.
۱۲:۱۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عباس آقایی در مورد بازی فردای گسترش فولاد تبریز و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما بسیار خوب است، البته فراز کمالوند به علت فوت پدرش چند جلسه‌ای در تمرین غایب بود اما از روز گذشته به تمرین اضافه شد تا بهتر از گذشته کار کنیم.

وی ادامه داد: گسترش فولاد رفته رفته شرایط خوبی پیدا می‌کند. ما در سه هفته ابتدایی به غیر از بازی با تراکتورسازی عملکرد خوبی داشتیم و حالا باید مقابل سیاه‌جامگان که اولین بازی ما در ورزشگاه خانگی هم محسوب می‌شود به برتری برسیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چه زمانی این تیم به شرایط آرمانی برسد، خاطرنشان کرد: همان طور که گفتم رفته رفته به شرایط آرمانی می‌رسیم و خیلی امیدوارم که انشاالله از همین بازی با سیاه‌جامگان به وضعیت خوبی دست پیدا کنیم.

آقایی در خصوص اینکه چه تضمینی وجود دارد که گسترش فولاد مانند فصل گذشته برای بقا در لیگ نجنگد، گفت: شرایط امسال با فصل گذشت خیلی متفاوت است چون تیم از ابتدای فصل توسط فراز کمالوند بسته شده و به نوعی گسترش فولاد این فصل تیم دیگری است. فکر می‌کنم با این شرایط تیم ما در پایان فصل جزو نیمه بالای جدول باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد قعرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر اظهار داشت: این وضعیت برای پرسپولیس اصلاً خوب نیست چون هیچ وقت پرسپولیس این تجربه را نداشته است، البته به نظر من پرسپولیس در این سال‌ها هیچ‌وقت مشکل بازیکن نداشته است و تنها عاملی که باعث نتیجه نگرفتن این تیم شده تغییرات مکرر مدیریتی بوده است. به نظر من کار در این بخش از ریشه خراب است و سال‌ها است که پرسپولیس در بخش مدیریت ثبات نداشته است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین