اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۴
مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: «در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط خوبی داریم.»
۱۱:۳۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-داوود فنایی در خصوص شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: «در حال حاضر در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط ما بد نیست و اوضاع خوبی داریم اما بازی خیلی سختی در پیش داریم. ما از 4 بازی اول لیگ 3 بازی را خارج از خانه بازی می‌کنیم که روی تیم فشار می‌آورد. برخی از بازیکنان ما هم مصدوم هستند و در مجموع بازی سختی داریم اما امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

 

وی افزود: «بازی‌های پرسپولیس را دیده‌ایم و واقعا خوب کار می‌کنند. خط حمله پرسپولیس خوب کار می‌کند و بازی‌های قبلی بدشانس بوده اما در حال حاضر خطرناک‌ترین تیم است چون بازی‌های قبلی نتیجه نگرفته و با هوادارانش دنبال نتیجه است.»

 

وی در ادامه گفت: «هدف ما مقابل پرسپولیس این است که روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. ما در این 3 هفته بد بازی نکردیم و مقابل‌پرسپولیس باید سازماندهی خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم و در نهایت دنبال امتیاز هستیم. می‌خواهیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم و امتیاز هم بگیریم.»

 

فنایی در پایان گفت: «بازی با استقلال برای ما تمام شده و به فکر بازی با پرسپولیس هستیم. شرایط پرسپولیس با استقلال فرق می‌کند چون استقلالی‌ها فکر می‌کردند 3 امتیاز بازی با ما را دارند اما پرسپولیس تیم متفاوتی است و مربی بزرگ و تماشاگران بزرگی دارد. پرسپولیس الان مثل شیر زخمی است و اگر مقابل این تیم بلغزیم؛ تاوان سنگینی خواهیم داد.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین