اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۲۲
مدافع برزیلی تیم اول شهر مادرید عنوان کرد رئال مادرید آماده است تا فصل را قدرتمند شروع کند.
۱۱:۲۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-تیم فوتبال رئال‌مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در جام سانتیاگوبرنابئو پذیرای گالاتاسرای بود و موفق شد در ورزشگاه خانگی‌‌اش با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد و فاتح این جام که هر ساله در مادرید برگزار می‌شود، شد. شاگردان رافائل بنیتس با گل دقیقه 17 ناچو از میهمان خود پیش افتادند و در ادامه وسلی اسنایدر، بازیکن پیشین رئالی‌ها در دقیقه 53 کار را برای گالاتاسرای به تساوی کشاند. رئال که نمی‌خواست در خانه این جام را به حریف واگذار کند بر شدت حملات خود افزود و در نهایت گل دقیقه 81 مارسلو آنها را به این هدف رساند.

مدافع چپ برزیلی رئال‌ مادرید که پس از سرخیو راموس، کاپیتان دوم کهکشانی‌هاست، در پی این قهرمانی به خبرنگاران گفت: ما آماده‌ایم. می‌دانیم که شروع اول فصل همیشه دشوار است ولی بهترین عملکردمان را به نمایش خواهیم گذاشت تا شروع خوبی را تجربه و فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

مارسلوی 27 ساله تصریح کرد: از نتیجه‌ای که در این بازی کسب کردیم هیجان زده هستم. مهمترین چیز این است که چنین بازی‌هایی را جدی بگیریم. باید یکشنبه شب شروع خوبی داشته باشیم.

سفیدپوشان مادریدی که فصل گذشته در کسب جام ناکام بودند، در نخستین بازی خود از فصل جدید لالیگای اسپانیا از ساعت 23 یکشنبه در خانه اسپورتینگ خیخون به میدان می‌روند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین