اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۱۶۹

من هم مثل هواداران روزی به ورزشگاهی جدید می‌روم

سرمربی اتلتیکو مادرید پس از شکست مقابل رئال مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا با کنایه به اتمام کارش در این تیم در پایان فصل اشاره کرد.
۱۱:۴۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک اتلتیکو مادرید همراه شد.

در مجموع دو دیدار رفت و برگشت رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود و راهی فینال مسابقات شده تا حریف یوونتوس ایتالیا شود.

سیمئونه پس از این بازی با لبخند ظاهر شد و عنوان کرد: خیلی خوشحالم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما بار دیگر نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و برهان ما برای این ادعا حضور ما در 5 سال و نیم گذشته در مراحل بالا اروپا است. امروز وارد بازی‌ای شدیم که با نتیجه 3 بر صفر در بازی رفت شکست خورده بودیم اما عزم خود را جزم کردیم ولی برخی فکر می‌کردند که این ادعا ما تنها بازی با کلمات است.

وی افزود: به نظرم دقایق ابتدایی بازی بسیار عالی بود. 30 دقیقه ابتدایی بازی در تاریخ و ذهن هوادارانمان ماندگار خواهد شد. ما از این رقابت‌ها حذف شدیم و رقیب از یک اشتباه دفاعی ما نهایت استفاده را کرد و موفق به گلزنی شد اما به نظرم این لحظات و این شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون در خاطره‌ها ماندگار خواهد شد.

سرمربی اتلتیکو درباره اینکه در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد، گفت: عواطف و احساسات منتقل می‌شوند. این هواداران را ببیند که امروز اینجا در ورزشگاه ویسنته کالدرون هستند فردا در ورزشگاه جدید باشگاه(واندا متروپولیتانو) خواهند بود. مثل آنها من هم روزی به کالدرون آمدم یک روز هم به ورزشگاه جدیدی خواهم رفت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین