اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۰۸۷

هر وقت بخواهند با کمال میل به استقلال می آیم /دوست دارم برگردم

۱۸:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته‌هاست که جسته و گریخته می‌شنویم مجتبی جباری به استقلال بازمی‌گردد؛ شایعاتی که با رفتن این بازیکن به اردوی استقلال در قطر اندکی به واقعیت نزدیک شده است. آیا به راستی این اتصال دوباره برقرار می‌شود؟ آیا منصوریان بازگشت شماره 8 را به اردوگاه آبی می‌پذیرد؟ این بازگشت می‌تواند برای او و استقلال تبعات بسیاری داشته باشد. هم مثبت و هم منفی. مثبت از این باب که استقلال دوباره از پاس‌های طلایی این بازیکن بهره خواهد گرفت. جباری که بازیکن سیری ناپذیری است در ایجاد موقعیت برای منصوریان مهره‌ای گره‌گشا خواهد بود و منفی از این باب که شاید بازگشت آقای شماره 8 ترافیک بسیاری در خط میانی استقلال ایجاد کند و آنگاه بازیکنی همچون فرشید اسماعیلی ناچار به نیمکت نشینی باشد یا حتی به جابر انصاری هم کمتر بازی برسد. باید دید که اولا خبر بازگشت جباری تا چه اندازه درست است و اینکه اگر او بیاید آیا بازیکنی همچون جابر حفظ خواهد شد؟ اینها معادلاتی است نزدیک به واقعیت اما منصوریان هنوز درباره‌اش حرفی به زبان نیاورده است. باید انتظار کشید و سرنوشت استقلال را در روزهای نقل و انتقالات مشاهده کرد. مجتبی جباری که چراغ سبز نشان داده و حضور در اردوی استقلال نشانه‌هایی از میل و رغبت او برای بازگشت است اما معادلات استقلال در یکی، دو سال اخیر پشت پرده رقم خورده و شاید بازگشت آقا مجتبی جای بعضی‌ها را تنگ کند و در نتیجه پروژه بازگشت او به استقلال قدری عقب بیفتد... .



قبل از بازی استقلال مقابل التعاون عربستان به اردوی تیم سابقت رفتی. دلیل این حضور بازگشت به استقلال است؟
استقلال خانه من است و همیشه گفته‌ام که دوست دارم با لباس استقلال از فوتبال خداحافظی کنم. در این دیدار اما صحبتی درباره بازگشت نداشتم. آن روزی هم که رفتم تمرین استقلال هدفم صرفا دیدن بچه‌های تیم بود. منظور دیگری نداشتم اما هر وقت بخواهند با کمال میل برمی‌گردم استقلال.


در این باره با منصوریان حرف زدی؟
نه هیچ صحبتی نشد. منصوریان شماره تلفن من را دارد و هر وقت نیاز داشت در خدمتم. دوست دارم برگردم. این یک واقعیت است.


یعنی نمی‌خواهی در فوتبال قطر باشی؟
به احتمال زیاد از الاهلی جدا می‌شوم. شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست.


ممکن است منتظری هم جدا شود؟
شرایط منتظری را نمی‌دانم از خودش سوال کنید.


وقتی به تمرین استقلال رفتی چه حس و حالی داشتی؟
خوشحال بودم که توانستم دوباره تیم محبوبم را ببینم.


آن چیزی که در استقلال دیدی و نظرت را جلب کرد چه بود؟
انرژی مثبت بسیار زیادی در تیم وجود دارد. این خیلی خوب است که تیم با این انرژی کار می‌کند. بچه‌ها فوق‌العاده هستند و تمرین‌ها با نشاط خاصی انجام می‌شود. این یک مزیت بزرگ برای تیم‌های بزرگ محسوب می‌شود.


فکر می‌کنی استقلال بتواند در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت‌های بزرگی برسد؟
موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دشوار است اما استقلال ظرفیت‌های خوبی دارد. تیم جوان شده و بازیکنان با انگیزه‌ای کنار هم کار می‌کنند. امیدوارم راه استقلال به سمت و سوی قهرمانی هموار شود.


دوری از ایران برایت دشوار نبوده؟
خب من فوتبالیستم و یک فوتبالیست ممکن است سال‌ها از کشورش دور باشد. خدا را شکر در قطر شرایط خوبی داشتم. اینجا ایرانی‌های زیادی بودند که با آنها ارتباط داشتم. سطح فوتبال قطر هم بسیار خوب بود. آنها لیگ منظمی دارند. می‌بینید که بازیکنان بزرگی همچون ژاوی در قطر حضور دارند. ژاوی به لیگ قطر اعتبار زیادی بخشیده و اسم این لیگ را سر زبان‌ها انداخته است. گذشته از آن کیفیت بازی‌ها بالا است و در قطر می‌توانی راحت و با آرامش کامل فوتبال بازی کنی.


پس در این سال‌ها که ایران نبودی، تجربه خوبی داشتی؟
دقیقا همینطور است. من از بازی در لیگ ستارگان قطر بهره‌های زیادی بردم و حالا وقتش رسیده دوباره به استقلال برگردم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین