اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۵۰۵۰
مدافع میانی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعتقاد دارد که این تیم مستحق سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول نبوده است.
۱۴:۲۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امین حاج‌محمدی در گفت‌وگویی در مورد شرایط ماشین‌سازی و اتفاقاتی که در نهایت منجر به سقوط این تیم شد، گفت: فرهاد کاظمی تا الان تیم‌های زیادی را در لیگ برتر نگه داشته یا از لیگ یک به لیگ برتر آورده است. با این حال او تلاش زیادی کرد تا ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند، ولی تیم ما شخصیت باخت را به خودش گرفته بود. واقعاً حیف بود که ماشین‌سازی با این امکانات و مدیریت خوب سقوط کند. از طرفی توپ‌های ما به شکل عجیبی گل نمی‌شد و بابت داوری ضرر کردیم، هرچند که آنها عمدی نبود.

مدافع میانی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که فصل بعد در کدام تیم بازی خواهد کرد، اظهار داشت: من فعلاً با تیمی مذاکره نکرده‌ام، چون هنوز تکلیف هیچ یک از تیم‌ها مشخص نشده است. هنوز معلوم نیست مربیان چطور تقسیم خواهند شد. فعلاً استراحت می‌کنم هرچند که با مربی بدنساز شخصی‌ام به صورت اختصاصی تمرین کرده و تنیس هم بازی می‌کنم.

وی با ابراز خرسندی از کار کردن با فرهاد کاظمی خاطر نشان کرد: آقا فرهاد نیازی به تعریف ندارد. من خیلی چیزها از او یاد گرفتم و در این سه چهار ماه خیلی به من کمک کرد. او به من چیزهایی یاد داد که اصلاً بلد نبودم و خوشحالم که با او کار کردم. کاظمی واقعاً بار فنی بالایی دارد و در حد مربیان اروپایی است. او چیزهایی به یک فوتبالیست یاد می‌دهد که قبلاً نمی‌دانسته است.

حاج‌محمدی راجع به طلبی که از باشگاه استقلال دارد، تصریح کرد: من در زمان مدیریت آقای افشارزاده 50 درصد پولم را گرفتم و در زمان مدیریت آقای افتخاری 10 درصد. من یک میلیارد و 300 میلیون از باشگاه استقلال طلبکارم و نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی می‌افتاد. من شکایت کردم و امیدوارم به پول برسم. البته اصلاً قصد شکایت نداشتم و حتی می‌خواستم با بخشیدن طلبم جدا شوم، ولی مرا مجبور به این کار کردند. رفتار ناپسند استقلالی‌ها باعث شد تا من شکایت کنم، چون در آن زمانی که می‌خواستم جدا شوم واقعاً اذیتم کردند. به هر حال صبر و تحمل هم اندازه‌ای دارد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری