اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۹۳

امینی: فرزام را به راحتی از دست نمی‌دهیم

رئیس فدراسیون قایقرانی در واکنش به قهر سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: ما فرزام را به راحتی از دست نخواهیم داد.
۰۳:۱۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از حضور جیوگانیک برای هدایت تیم‌های ملی روئینگ، روز گذشته (سه‌شنبه) افشین فرزام اردوی تیم ملی بانوان را ترک کرد و ملی‌پوشان نیز بعد از این اتفاق تمرینات را تعطیل کردند.

غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگویی در این باره اظهار داشت: فرزام یکی از مربیان خوب ماست و به راحتی او را از دست نمی‌دهیم. همچنین اجازه نمی‌دهیم ورزشکاران ما در حاشیه قرار بگیرند.

وی افزود: صبح روز سه‌شنبه جیوگانیک و فرزام را مقابل هم قرار دادم و قرار شد با هم کار کنند، اما زمانی که رفتم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که فرزام اردو را ترک کرد. اختلاف سلیقه باعث این اتفاقات شده و من به رئیس کمیته روئینگ گفته‌ام این موضوع را حل کند. تا چهارشنبه صبر می‌کنیم و اگر نیاز باشد خودم ورود می‌کنم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که شما پیش از این گفته بودید فرزام با آمدن جیوگانیک همچنان هدایت بانوان را برعهده خواهد داشت و چطور این اتفاقات رخ داده، خاطرنشان کرد: قرار بود فرزام روی تیم خودش کار کند. جذب مربی خارجی با موافقت ورزشکاران و پیشکسوتان بود. تلاش می‌کنیم با کمک دوستان این موضوع را جمع کنیم.

امینی همچنین درباره مسمومیت تعدادی از ورزشکاران در اردوی مریوان، عنوان کرد: رستورانی که ما با آن قرارداد داریم باعث ایجاد این مشکل شده است. تصمیم گرفتیم اردوی تیم ملی را به نقده منتقل کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین