اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۶
محکوم به شکست سیاه‌جامگان هستیم

کیانی: در ۳ بازی قبلی از اشتباهات داوری شدیداً ضربه خوردیم

هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: در سه بازی قبلی بابت اشتباهات داوری ضربه خوردیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم.
۱۷:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مهدی کیانی در خصوص شروع نه‌چندان خوب تیمش در لیگ برتر گفت: ما در مجموع از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم و فقط در بازی با تراکتورسازی در حد انتظار نبودیم. البته مشکل مهم به اشتباهات داوری مربوط می‌شود و ما در سه بازی شدیداً در این مورد ضربه خوردیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطر نشان کرد: در بازی با سایپا و تراکتورسازی دو پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و در بازی با صبا هم دو گل سالم زدیم که متأسفانه مردود اعلام شد. این اشتباهات واقعاً در روند امتیازگیری ما تأثیر داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: در بازی با صبا البته جدا از اشتباهات داوری، مستحق برد بودیم و باید چهار گل به حریف می‌زدیم. ما تیم خوبی داریم و نگران آینده نیستیم. گسترش فولاد با این کادر فنی و این بازیکنان در هفته‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کیانی در خصوص دیدار تیمش برابر سیاه‌جامگان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی سختی است و الان دیگر بازی آسان در لیگ وجود ندارد. ما باید بعد از سه بازی که پیروز نشدیم، در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم. هر چند سیاه‌جامگان تیم جوانی است و خطیبی هم خیلی خوب به شاگردانش انگیزه می‌دهد، اما تیم ما باید برنده بازی شود و محکوم به شکست سیاه‌جامگان هستیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین