اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۲۵

منچستریونایتد در صورت عدم صعود به اروپا ۸۵ میلیون ضرر می‌کند

روزنامه دیلی‌میل در گزارشی شوکه کننده با استفاده از افشای ۲ خبرنگار آلمانی، از قرارداد واقعی زلاتان و پوگبا پرده برداشت و عدم صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا را ضرری بزرگ دانست.
۱۷:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| از مدت‌ها پیش موضوع نرفتن منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا در رسانه‌ها مطرح شده و همه از میزان متضرر شدن این باشگاه سخن می‌گویند.

تنها 3 بازی باقی مانده و شیاطین‌سرخ اکنون با 65 امتیاز در مقام پنجم قرار دارند. به گفته خود مورینیو امید‌ها برای رسیدن به جمع 4 تیم بسیار کمرنگ شده و یونایتد‌ی‌ها تمام تلاش خود را برای قهرمانی در لیگ اروپا خرج خواهند کرد.

اما اگر آنها به اروپا صعود نکنند مبلغی نزدیک به 85 میلیون پوند متضرر خواهند شد. 65 میلیون آن به خاطر سود تلویزیونی و جایزه‌های مالی بوده و 20 میلیون به خاطر قرارداد 750 میلیونی آدیداس خواهد بود.

ساعاتی پیش، سایت دیلی‌میل با استناد به کتاب 2 خبرنگار آلمانی که این هفته چاپ شده،‌ از جزئیات قرارداد زلاتان و پوگبا پرده برداشت. قراردادی که با آن چیزی که در ابتدای فصل منتشر شده بود بسیار زیاد فاصله دارد.

طبق افشای دیلی‌میل، خرید مجانی زلاتان از سن‌ژرمن به منچستر این بهانه را داشته که سران باشگاه یک قرارداد باورنکردنی با فوق‌ستاره سوئدی امضا کنند. بر اساس این ادعا، زلاتان بیشترین دستمزد را از آن خود کرده است. وی هفته‌ای367,640 پوند گرفته که سالیانه مبلغی نزدیک به 19 میلیون پوند می‌شود. این مهاجم همچنین در انتهای فصل به خاطر جایزه گلزنی نزدیک به 2.86 میلیون پوند نیز حقوق می‌گیرد.

اما پوگبا که در بسیاری از رسانه‌ها حقوقی نزدیک به 290 هزار پوند در هفته می‌گرفت با افشا آنها 165.588 هزار پوند می‌گیرد. اما این ستاره فرانسوی از سال آینده به خاطر حق وفاداری 3.4 میلیون پوند جایزه می‌گیرد. داستان پوگبا همینجا به پایان نرسیده و در قرارداد کامل 41 صفحه‌ای پول‌های زیادی نیز از آن خود خواهد کرد. در سال آینده 1.875 میلیون پوند به حقوق سالیانه وی اضافه خواهد شد. همچین حق تبلیغاتی وی نیز از 2.87 به 3.125 میلیون پوند افزایش خواهد یافت. با این تفاسیر در فصل آینده جوان 23 ساله فرانسوی بیشترین دستمزد را از آن خود می‌کند.


جزئیات قرارداد زلاتان و پوگبا

در ادامه این گزارش باید گفت که مینو رایولا، مدیر برنامه‌ ایتالیایی این 2 ستاره چه دستمزدی از تابستان قبل به جیب زده است. رایولا به تنهایی از پوگبا بیش از 41 میلیون پوند پول گرفت.

این مبلغ در حالی که یونایتد به لیگ قهرمانان صعود نکند بسیار عظیم خواهد بود. مبلغی بیشتر از درآمد این باشگاه که از صعود به لیگ اروپا کسب می‌کند. آنها هفته آینده منتشر می‌کنند. که سود باشگاه در این فصل نزدیک به 540 میلیون خواهد بود.

نکته جالب توجه این بوده که روز گذشته چهارمین سالگرد ترک سرالکس از اولدترافورد است. مربی‌ای که هیچگاه این ریخت و پاش‌ها را انجام نمی‌داد و یکی از مخالفین فروش پوگبا بود. او با 850 هزار پوند می‌خواست این ستاره را نگاه دارد اما وی رفت و اکنون با بازگشتش چنان مبلغی از قرمزپوشان دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین