اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۹۲۲

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال را قبول ندارد!

در نظر سنجی یک سایت معتبر فوتسال حسین شمس به سرمربی تیم ملی ایران رای نداده است.
۱۷:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| هرساله سایت جهانی فوتسال پلنت در بخش‌های بهترین‌ تیم‌های ملی بازیکن،دروازه بان و سرمربی 10 نامزد برتر را از سوی کارشناسان این رشته معرفی می‌کند.

امروز با اعلام جزئیات رای دهندگان در روی سایت خود نکته جالب و حائز اهمیتی وجود داشت.وحید شمسایی بهترین ‌آقای گل جهان و بازیکن سابق تیم ملی،شهاب سفال منش،مهدی جاوید بازیکنان تیم ملی ایران به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز کامل 5 را داده اما عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال که در جام جهانی 2016 همراه تیم ملی به کلمبیا هم رفته بود به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز 5 را داده بجز سرمربی تیم ملی ایران سید محمد ناظم الشریعه که به او امتیاز 4 داده است.

همچنین حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی ایران هم به تمام کاندیداهای ایرانی امتیاز  5 را داده اما او به سرمربی تیم ملی ایران نمره صفر را داده است!

این درحالیست که شاید اگر شمس و ترابیان نمرات بهتری می دادند سرمربی تیم ملی ایران در پایان رای گیری  عنوانی بهتر از گزینه چهارمی در جهان نصیبش می شد. 

 حسین شمس در گفت و گویی در مورد امتیاز به سرمربی تیم ملی فوتسال سید محمد ناظم الشریعه گفت: من به ناظم الشریعه رای ندادم و این حرف صحیح نیست. من رایی ندادم که نمره صفر بدهم! این یک مسئله شخصی است. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین