اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۸۲
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد، تیمش در مصاف با نفت تهران به دنبال آن است که با دست پر میدان را ترک کند.
۱۴:۳۲ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران - ملوان بندرانزلی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشحالم که دوباره دوستان رسانه‌ای‌ام را در اینجا (سالن کنفرانس سازمان لیگ) می‌بینم. ما با تیمی بازی داریم که فصل پیش یکی از نمایندگان خوب ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود. علیرضا منصوریان از دوستان خوب من است و فصل قبل خیلی خوشحال شدم که او و گل‌محمدی در تیم‌شان موفق بودند و امیدوارم که در آینده هم در کارشان موفق باشند. تیم نفت از مدیریت خیلی قوی برخوردار است و در این چند ساله نیز موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

سرمربی ملوان یادآور شد: تیم ما در بازی با استقلال اهوار نمایش خیلی خوبی ارائه کرد و غیر از اینکه نتیجه خوبی گرفتیم در ایجاد موقعیت نیز بسیار موفق عمل کردیم. شاید بالای پنج شش فرصت خیلی خوب گلزنی داشتیم که از دست دادیم و فقط به دو گل رسیدیم. البته تیم ما ایراداتی دارد که در حال ارزیابی بیشتر آن هستیم تا انشاءالله در شرایط ایده‌آل به مصاف تیم نفت برویم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که دست پر به انزلی برگردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد تغییراتی را در تیمش به وجود بیاورد، گفت: من زمانی سرمربیگری ملوان را بر عهده گرفتم که هفته سوم لیگ بود و این تیم به نوعی بسته شده بود. البته یکی دو جای خالی در لیست بزرگسالان و چند جای خالی در لیست زیر 22 سال داریم که در فرصت مناسب بازیکن جذب خواهیم کرد. در حال حاضر من در تلاشم تیمم را بهتر شناخته و به طور کامل با نقاط ضعف تیم آشنا شوم.

استیلی خاطر نشان کرد: ما در صورتی که نیاز به جذب بازیکن داشته باشیم سعی خواهیم کرد از بازیکنان بومی استفاده کنیم. انزلی بازیکنان جوان و خیلی خوبی دارد که می‌توانند به کار ما بیایند. ما در بعضی از پست‌ها بازیکنان زیادی در اختیار داریم و در برخی پست‌ها نیز بازیکن ذخیره نداریم. از این رو باید با ارزیابی کامل به دنبال جذب بازیکن باشیم. چنانچه نتوانیم در پست‌های مورد نظر خود بازیکنان جوان در انزلی پیدا کنیم دنبال بازیکنان دیگر خواهیم رفت.

وی در خصوص اسپانسر باشگاه ملوان نیز گفت: در حقیقت مشکل اصلی باشگاه ملوان مسائل مالی است و همین مسئله باعث شد که امیر قلعه‌نویی که یکی از مربیان زحمتکش فوتبال کشورمان است از این تیم جدا شود. من همین‌جا یک خسته نباشید به قلعه‌نویی و یک تشکر از او می‌کنم که زحماتی را برای تیم ملوان کشید. به هر حال اسپانسری که قرار بود با باشگاه ملوان همکاری کند نتوانست به تعهداتش عمل کند و همین مسئله باعث جدایی قلعه‌نویی از این تیم شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره و شخص دنیامالی به دنبال مذاکره با چند گزینه هستند تا یک اسپانسر مناسب برای تیم انتخاب کنند. من نیز بعد از مذاکره با دنیامالی به ملوان آمدم و یکی از عاملان اصلی حضورم در ملوان دنیامالی و همچنین هواداران خوب تیم انزلی هستند. ضمن اینکه یکسری از بازیکنان این تیم از جمله مازیار زارع، پژمان نوری، حسین ماهینی، محمد آبشک از شاگردان سابق خود من هستند و با شناختی که از آنها داشتم، راهی انزلی شدم.

استیلی در پاسخ به این پرسش که چه فکری باید به حال مسائل داوری فوتبال کشورمان کرد تا شاهد اعتراض باشگاه‌ها به مسائل داوری نباشیم، گفت: ما داوران باتجربه و نامدار خیلی خوبی داریم که باید از آنها حمایت شود. نباید این‌طور باشد که داوران خوب خود را نادیده بگیریم و به داوران جوان میدان بدهیم. باید با برنامه‌ریزی این کار صورت بگیرد. متأسفانه ما داورانی مثل فغانی و ترکی را راحت از دست می‌دهیم و خیلی راحت سراغ داوران جوان می‌رویم.

وی ادامه داد: داوری مثل فغانی فینال جام ملت‌های آسیایی را قضاوت کرده و نباید خودمان او را تخریب کنیم. این اتفاق اصلاً به نفع فوتبال ایران نیست. امیدوارم نظارت‌ها بر داوری بیشتر شود و بهترین‌ها مسابقات را قضاوت کنند. ضمن اینکه دپارتمان و کمیته داوران باید با همدیگر هماهنگ باشند. فصل گذشته این‌طور نبود و امیدوارم این فصل آقایان عنایت و اصفهانیان از چیدمان داورها هماهنگ باشند تا انتخاب‌های خوبی صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خصوص آخرین وضعیت حسین ماهینی که مدت زیادی از میادین به دور بوده است، گفت: ماهینی از بازیکنان باتجربه ملوان است که سابقه بازی در تیم‌های ملی، پرسپولیس و ذوب‌آهن را دارد و هم‌اکنون در تیم پرطرفداری چون ملوان بازی می‌کند. او بازیکن مسئولیت‌پذیری است که نیاز به زمان دارد تا به روزهای اوجش برگردد. از زمان آغاز به کارم در ملوان سعی کردم تا از نظر روحی و روانی روی او کار کنم. این بازیکن از نظر فنی شرایط خوبی دارد و قطعاً در آینده بهتر هم خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد اینکه آیا به تیم ستاره‌ها دعوت شده است، تأکید کرد: بله به من پیامک زدند و گفتند تمرینات تیم ستارگان پیشکسوت فوتبال ایران به زودی آغاز خواهد شد و خواستند سایز پیراهنم را به آنها بگویم.

استیلی در خصوص رویارویی‌اش با لوئیز فیگو گفت: به هر حال سن و سالی از من و فیگو گذشته و سعی می‌کنیم در زمین خیلی مسائل را رعایت کنیم.

وی در واکنش به اینکه ایران در رنکینگ آسیا پایین‌تر از تیم‌های قطر و امارات قرار گرفته است، گفت: تا آنجا که من می‌دانم در رنکینگ فیفا تیم ایران اول آسیاست، اما اگر کنفدراسیون آسیا ایران را پایین‌تر از تیم‌های دیگر قرار داده نظر خودشان است. البته به اعتقاد من ما از نظر سخت‌افزاری نسبت به تیم‌هایی که نام بردید، مطمئنا عقب‌تر هستیم. خیلی از تیم‌های عربی چهار پنج زمین تمرین و یک ورزشگاه اختصاصی دارند، اما تیم‌های ایرانی از این شرایط برخوردار نیستند. با این حال از نظر نیروی انسانی و هوادار فوتبال ایران از خیلی تیم‌های عربی جلوتر است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: شاید در تهران هواداران از فوتبال قهر کرده باشند، اما در شهرستان‌ها شاهدیم که هر هفته تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. به هر حال ما باید روی امکانات سخت‌افزاری خود کار کنیم و این مسئله به باشگاه‌ها بر می‌گردد که باید روی زیرساخت‌ها بیشتر کار کنند. البته تیم‌هایی مانند سپاهان، فولاد، نفت تهران و ذوب‌آهن از این لحاظ دغدغه ندارند و شرایط بهتری نسبت به دیگر باشگاه‌ها دارند.

وی در خصوص اینکه آیا ملوان زمین تمرین دارد یا خیر، عنوان کرد: ما در زمین نیروی دریایی تمرین می‌کنیم که کیفیت نسبتا خوبی دارد.در مورد زمین اصلی خودمان نیز آقای دنیامالی دستگاه چمن‌زنی به شخصه خریداری کرد و زمین چمن را کوتاه کردیم.

استیلی در مورد آشتی احتمالی علی کریمی و دایی نیز گفت: من هر کاری که از دستم بر بیاید در بازی با ستارگان برای آشتی این دو نفر انجام می‌دهم ما پیشکسوتان باید به همدیگر احترام بگذاریم و همیشه با هم دوست باشیم. در فوتبال رقابت جداست و بیرون فوتبال نیز دوستی‌هایمان سر جای خود است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری