اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۷۹۰

حضور وزیر ورزش در اردوی تکواندو و کاراته بانوان

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز (دوشنبه) با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم ملی تکواندو اعزامی کشورمان به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بازدید کرد.
۱۸:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکترمسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه دکتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز (دوشنبه) در بازدید از اردوی تیم ملی تکواندو با کادر فنی و تکواندوکاران اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو کرده و برای آنها در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

وی در این دیدار که با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو همراه بود گفت: در چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با 17 رشته حضور داریم و یکی از رشته‌هایی که در دوره های گذشته مدال‌های زیادی کسب کرده تکواندو بوده و این دوره هم امیدوار هستیم که تکواندو بتواند در هر دو بخش آقایان و بانوان مدال های خوبی را کسب کند.

تیم ملی تکواندو کشورمان در این دوره از مسابقات با ترکیب مهدی اسحاقی، صادق دهقانی، مهدی یوسفی، سیدحسین احسانی، سیداحمد خسروفر، علیرضا درویش‌پور، احمد محمدی و حسین قربان‌زاده حضور پیدا می‌کند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی به عنوان مربی می‌باشد.

تکواندوی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی 26 تا 28 اردبیهشت‌ماه به میزبانی "باکو" آذربایجان برگزار می‌شود.

**سلطانی فر دقایقی نیز از تمرینات تیم ملی کاراته بانوان دیدن کرد

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با ملی پوشان گفتگو کرد و با اشاره به المپیکی شدن این رشته ابراز امیدواری کرد : رویدادهای چون بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و دیگر رقابت ها با مدال اوری کاراتهایران همراه باشد و در نهایت ورزشکاران این رشته بتوانند حضور افتخارافرین و پرمدال در بازیهای المپیک ٢٠٢٠ داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در مرکز سنجش و توسعه مهارت آکادمی ملی المپیک تمرینات ملی پوشان پارالمپیک تکواندو را از نزدیک نظاره کرد.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین