اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۷۲

بارتومئو: بارسلونا در سوپرجام اسپانیا به چیزی که حقش بود نرسید

رئیس باشگاه بارسلونا می‌گوید باخت ۵ بر ۴ تیمش برابر بیلبائو در سوپرجام اسپانیا انعکاس خوبی از تلاش آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در این تورنمنت نبوده است.
۱۲:۳۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-خوسپ ماریا بارتومئو می‌گوید باختی که بارسلونا در مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت سوپرجام اسپانیا برابر اتلتیک بیلبائو متحمل شد، ناعادلانه بوده و حق تیمش چیزی بیش از این بوده است.

شکست 5 بر یک بارسا برابر باسکی‌ها در مجموع دو بازی رؤیایی کسب شش‌گانه قهرمانی را برای این تیم بر باد داد و فرصت تکرار افتخاری که شش سال پیش با هدایت پپ گواردیولا کسب کرد، از این تیم گرفت.

بارتومئو که معتقد بود تیمش به اندازه از خود گذشتگی و تلاش‌هایش در این تورنمنت پاداش نگرفته است، اظهار داشت: می‌دانستیم که کار بسیار سختی برابر اتلتیک بیلبائو داریم، اما تا پای جان برای رسیدن به چیزی که می‌خواستیم جنگیدیم. من به اتلتیک بیلبائو بابت قهرمانی‌اش تبریک می‌گویم، چون این تیم بازی فوق‌العاده‌ای ارائه کرد. به نظرم نتیجه بازی رفت (برد 4 بر صفر بیلبائو) بازتاب خوبی از روند بازی نبود و بارسلونا استحقاق چیزی بهتر از این را داشت.

رئیس باشگاه بارسلونا ادامه داد: من از تعهد و مسئولیت‌پذیری بازیکنان تیمم تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ام، همین‌طور از حمایت پرشور هواداران. تقریباً 900 هزار نفر برای تماشای این بازی به نیوکمپ آمدند. در اینکه ما دوست داشتیم این فصل شش‌گانه قهرمان را کسب کنیم شکی نیست، اما من تا همین الان هم از تعهد و تلاشی که اعضای تیم نشان داده‌اند راضی هستم. ما دوست داریم که هر سال در سوپرجام اروپا و اسپانیا بازی کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین