اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۶۷۹
حضور مهدی طارمی و منشا در خط حمله پرسپولیس می‌تواند خط حمله پرسپولیس را خطرناک تر از گذشته کند.
۱۲:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| اگر ادعای پرسپولیسی‌ها درباره خرید گادوین منشا درست باشد، آن‌ها فصل بعد دو نفر از سه گلزن برتر لیگ را در اختیار خواهند داشت. مهدی طارمی احتمالا فصل بعد هم در جمع سرخپوشان می‌ماند و گادوین منشا، بهترین خارجی این فصل لیگ برتر به او اضافه خواهد شد. این دو نفر در این فصل، روی هم ۳۳ گل زده‌اند و آمار فوق العاده‌ای داشتند. کمتر از نصف تیم‌های لیگ، این فصل بیش از این عدد گل زده‌اند. زوج طارمی و منشا، شاید روی کاغذ فوق العاده به نظر برسد اما می‌تواند فصل بعد پرسپولیس را با یک بحران جدی مواجه کند.

مهدی طارمی این فصل، ۱۸ گل زده و تقریبا همه بازیکنان اصلی پرسپولیس، او را تغذیه کرده‌اند. بخش زیادی از موقعیت‌هایی که طارمی داشته علاوه بر پاس‌های سروش و مسلمان و فرشاد و رامین، روی بازیسازی زوجش در خط حمله بوده است. وحید امیری، این فصل ۵ پاس گل داده و علی علیپور هم با وجود بازی‌های کمی که به میدان رفته، ۵ بار توانسته گل‌سازی کند. دو بازیکنی که این فصل کنار طارمی بازی کرده‌اند، مجموعا ۱۰ پاس گل داده‌اند که نیمی از آن‌ها، مستقیم به طارمی بوده است.


با استفاده از زوج طارمی و منشا، دیگر خبری از یک گل‌ساز کنار گلزنان اصلی پرسپولیس نخواهد بود. طارمی و منشا، این فصل هر کدام فقط ۲ پاس گل داده‌اند و نمی‌توانند نقش مکمل را برای هم بازی کنند. طارمی و منشا، هر دو گلزن هستند و حضور همزمان‌شان کنار هم، می‌تواند آن‌ها را تبدیل به شکارچیان بدون طعمه کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری