اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۶۰۰
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اندیشه و تجربه مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز را عامل موفقیت این مجموعه دانست.
۲۲:۵۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، جمشید نظمی در مراسم معارفه هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ضمن ابراز تشکر از غلامرضا سمندر به سبب دستاورد های حاصل شده طی دوره مدیره ایشان در باشگاه گسترش فولاد، اظهار داشت: به هرحال مهندس سمندر باتوجه به شرایط و در حد توان، تلاش های زیادی را برای موفقیت و پیشبرد اهداف این باشگاه به کار گرفت و امیدواریم که این روند با انگیزه مضاعف در دوره مدیریت هوشنگ نصیرزاده ادامه داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، بحث تغییر در مدیریت هر مجموعه را امری طبیعی قلمداد کرد و بیان داشت: در مدیریت باید همانند مسابقه دو امدادی، پس از طی مسافت معین، مسئولیت ادامه مسیر به شخص دیگر محول شود تا با توان بیشتر به سمت مقصد حرکت کند.

نطمی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت هوشنگ نصیرزاده در مقام مدیرعاملی باشگاه گسترش فولاد تبریز، اضافه کرد: با توجه به سوابق و شخصیت ایشان، مطمئناً در آینده شاهد موفقیت روز افزون باشگاه گسترش فولاد خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین