اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۵۵۲

هاشمی و شهنازی در تمرین تیم های اعزامی به باکو

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز از اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری و شنا در راه حضور به بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بازدید کردند.
۱۷:۲۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک صبح امروز از اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در راه حضور به بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بازدید کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک در جمع ورزشکاران، گفت: همین که انسجام در خانواده ژیمناستیک بوجود آمده است؛ بسیار خوشحالم، رشته ژیمناستیک، رشته پایه و مادر همه ورزش ها است و بیشتر از اینها باید مورد توجه قرار گیرد.زیبایی که در رشته ژیمناستیک است در رشته های دیگر کمتر دیده می‌شود، کوچکترین حرکتی در این رشته بعد از سال ها ممارست و تمرین بدست می‌آید و تا جایی می رسد که ورزشکاری از کشورمان حرکتی را به نام جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون جهانی ثبت می کند.

کیومرث هاشمی گفت: اگر فعل خواستن را صرف کنیم می توانیم به هدفمان برسیم، این هدف از یک طرف نیازمند تلاش ورزشکاران است و از طرف دیگر هم نگاه مسئولین به این رشته ورزشی، اگر این رشته بخواهد موفق باشد و چشم اندازمان هم کسب مدال بازی های آسیایی باشد، مسئولین بایستی توجه بیشتری داشته باشند.
بحث اخلاق در این رشته سرآمد است و یکی از ورزش هایی است که اخلاق حرف اول را می زند. من فکر میکنم با توجه به پتانسیلی که در این رشته وجود دارد , رشته ژیمناستیک بهتر از این هم خواهد شد. امیدوارم زحمت های خودتان و مربیان را در مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا بگیرید و برای ایران عزیزمان افتخار بیافرینید.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان از فدراسیون و کادر فنی در برگزاری مستمر اردوها تشکر کرد.

همچنینظهر امروز رئیس و ودبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در سالن 9 دی از اردوی تیم ملی واترپلو،شنا و شیرجه دیدن کرده و با مسئولان این فدراسیون،کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوها و آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی ابراز امیدواری کرد نمایندگان کشورمان بتوانند در این بازیهای با تمام توان بمصاف رقبای خود رفته و برای کشورمان افتخار آفرین هم باشند.
سپس رییس کمیته ملی المپیک بطور مجزا با کادر فنی و نفرات اعزامی تیم ملی شیرجه و واترپلو به گفتکو پرداخته و ضمن موفقیت برای آنها ابراز داشت:بدون تردید موفقیت شما عزیزان در بازیهای کشورهای اسلامی باعث توجه بیشتر مردم و مسئولان به این رشته خواهد شد.
وی خطاب به ملی پوشان تیم ملی واترپلو گفت:انصافا با حضور مدیر زحمتکش و با سابقه ای همچون آقای رضوانی که خود سابقه قهرمانی دارند این فدراسیون می تواند در صورت حمایت مسئولین، افتخارات متعددی در عرصه بین المللی کسب کند و حضور یک مربی خوب و جوان بین المللی هم این امید را در ما ایجاد می کند با توجه به تیم جوان و با انگیزه ای که دارید شاهد رقابت و نتایج خوبی از سوی شما در بازیهای کشورهای اسلامی باشیم.
شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از تلاشهای رییس فدراسیون گفت:ملی پوشان اعزامی واترپلو به کشورهای اسلامی باید قدر شناس آقای رضوانی باشند چرا که در ابتدا واترپلو در میان رشته های اعزامی نبود ولی پیگیرهای همه جانبه آقای رضوانی و دفاع تمام قد ایشان از تیم ملی واترپلو باعث شد تا ستاد موافقت خود را برای اعزام تیم ملی واترپلو اعلام کند و امیدوارم شما عزیزان جواب زحمات رییس خود را در این بازیها با نتایجی که می گیرید بدهید.
در ادامه کادر فنی شیرجه و واترپلو به شرح وضعیت نفراتی اعزامی و اصلی ترین رقبای خود در این بازیها پرداختند.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین