اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۴۸۹
سرپرست کاروان الوحده امارات پیش از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: میزبانی نماینده ایران به نفع آنها نخواهد بود زیرا ما با این فضا آشنا هستیم.
۱۲:۴۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس فردا(دوشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان الوحده امارات است تا سرنوشت خود را برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا مشخص کند.

در این راستا سالم خلیفه، سرپرست کاروان الوحده امارات در مصاحبه با روزنامه البیان گفت: الوحده مجموعه‌ای از بازیکنان متمایزی را در ترکیب خود دارد که تجربه و جوانی را باهم دارند. با وجود اینکه نتایج در 4 بازی گذشته در گروه بر وفق مراد نبود ولی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم. در بازی با الهلال در استادیوم آل نهیان با گرفتن یک امتیاز بازی را به اتمام بردیم اما الوحده می‌داند که چگونه امیدوار برای صعود باشد. به نظرم با وجود این بازیکنان و روحیه بالایشان می‌توانند این بازی را با نتیجه مطلوب به پایان ببرند.

وی افزود: می‌دانیم که اصلا بازی آسانی را مقابل پرسپولیس پیش رو نداریم اما الوحده مهارت زیادی را در بازی‌های خارج از خانه دارد زیرا در رقابت‌های آسیایی در سال های گذشته مقابل تیم های ایرانی نشان داد و در این رقابت ها نیز مقابل الریان و الهلال این را ثابت کردیم. دو بازی اخیر ما مقابل الریان و الهلال تجربه ما را زیاد کرد مخصوصا بازیکنان جوان ما با این فضا آشنا شدند. به همین خاطر به نظرم میزبانی و حضور هواداران عامل فشاری برای ما نخواهد بود. در مقابل پرسپولیس برای برد بازی خواهیم کرد تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین