اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۴۸۱
رامین رضاییان اما این روزها تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد. او می‌خواهد در بهترین شرایط آمادگی انتخاب مناسبی انجام بدهد و راهی یکی از لیگ‌های اروپایی شود.
۱۲:۰۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که گفته می‌شد رامین رضاییان برای پیوستن به باشگاه جدید باید رضایت باشگاه پرسپولیس را بگیرد اما رضاییان در جلسه‌ای که با حضور علی پروین و مسوولان پرسپولیس برگزار شد، با پرداخت 300 میلیون رضایتنامه‌اش را از این باشگاه گرفت و در مقطع فعلی بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

گفتنی است، این 300 میلیون علاوه بر 700 میلیون بدهی باشگاه به او است که رضاییان به پرسپولیس بخشیده. این بازیکن با دریافت رضایتنامه بازیکن آزاد محسوب می‌شود و هیچ شرطی مبنی بر عدم بستن قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس برای او گذاشته نشده است. تنها شرط پرسپولیس این است که رضاییان بر علیه باشگاه مصاحبه نکند.


رامین رضاییان اما این روزها تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دهد. او می‌خواهد در بهترین شرایط آمادگی انتخاب مناسبی انجام بدهد و راهی یکی از لیگ‌های اروپایی شود. رضاییان در این باره می‌گوید: «با کادر فنی تیم ملی تمرین می‌کنم تا برای پیوستن به لیگ اروپا آماده باشم. فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا هنوز شروع نشده است و با شروع نقل و انتقالات مذاکرات صورت جدی به خود خواهد گرفت. اولویت من بازی در اروپا است. من بازیکن آزاد هستم و تحت قرارداد هیچ باشگاهی نیستم و برای تصمیم‌گیری آزاد عمل خواهم کرد. شک نکنید بهترین انتخاب ممکن را انجام خواهم داد.»
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس رضاییان
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین