اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۳۴۹

کسی مدرکی علیه سرمربی ما دارد بیاورد

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: تهمت زدن آسان است اما اگر کسی علیه بگوویچ مستنداتی دارد بیاورد.
۱۷:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد جواهری در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه درحالی که این تیم موفق نشد به لیگ برتر صعود کند اما این باشگاه قرارداد بگویچ را تمدید کرد گفت: ما در قراردادی که امسال با سرمربی این تیم داشتیم اهدافی را دنبال می‌کردیم که یکی از این حضور تیم در بین ۵ تیم اول جدول بود،ما به تمامی اهداف خود در طول فصل رسیدیم!و در ‌آخر دلیلی وجود نداشت که قرارداد خود را با وینگوبگوویچ سرمربی این تیم تمدید نکنیم!

وی همچنین گفت: یکی دیگر از دلایل تمدید قرارداد با بگوویچ به خاطر اعتراض این باشگاه بابت اتفاقات بازی با فولاد یزد بود. نمی خواهیم در صورت مثبت بودن رای کمیته انضباطی و صعود این باشگاه به لیگ برتر از سایر تیم ها عقب باشیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه گفته می شود نتایج آخر تیم گل گهر شائبه داشته و بوی تبانی می‌آید عنوان کرد: تهمت زدن خیلی آسان است من در اینجا رسما اعلام می‌کنم اگر کسی مدرک مستندی دارد به باشگاه ارائه کند و ما با آغوش باز پذیرای آن هستم.

وی همچنین در مورد شکایت این باشگاه در کمیته انضباطی گفت: چندین مکاتبه با سازمان لیگ و همچنین کمیته انضباطی شده است، اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفتیم و امروز به همراه رئیس هیأت مدیره به کمیته انضباطی مراجعه و در صورت عدم پاسخ،این باشگاه مجبور است به مراجع بالاتر و همچنین فیفا شکایت کند.

جواهری در پایان گفت: ما تا ‌آخر به دنبال حق مردم سیرجان هستیم و از این حق دفاع می‌کنیم،یکی از اهداف و شعارهای که این باشگاه همیشه سرلوحه کارهای خود قرار داده سلامت نفس،شفاف سازی،پاک بودن در فوتبال است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین