اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۳۴۷

احتمالا باشگاه می‌خواهد از هوا بازیکن بگیرد

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: ما بحث اعتصاب و تمرین نکردن نداریم و ناراحتیم که باشگاه به بازیکنان توجهی ندارد.
۱۷:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی کیانی در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت تراکتورسازی قبل از فینال جام حذفی، گفت: وضعیت را می‌بینید. دوست داشتیم نایب قهرمان شویم که این اتفاق نیفتاد به استقلال تبریک می‌گویم. بر اساس بضاعت خودمان تلاش کردیم. به بازیکنان، کادر فنی و هواداران عزیزمان خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اینکه مشکلات مالی و مسائل اخیر آیا روی فینال جام حذفی تاثیر می‌گذارد، خاطرنشان کرد: خیلی وقت است این اتفاقات رخ داده؛ بحث ما مالی نیست. در ابتدای فصل در صحبت با بازیکنان حرف های خیلی قشنگی زده شد اما بعد از عقد قرارداد هر وقت تماس گرفتیم جوابی ندادند. گلایه اما از این است که می‌خواهیم ارزش بازیکن حفظ شود. مقصر باشگاه بوده که پنجره نقل و انتقالات را بستند و باید پاسخگوی این موضوع باشد. نباید این مسئله را گردن شخص دیگری بیاندازند و نگویند بازیکن کم کاری کرده است. هر تیم و مربی دیگری بود با این مشکلات تیم به رده هفتم و هشتم سقوط می‌کرد اما الان ما در فینال حذفی هستیم. اینکه مدیران چه می‌کنند را خبر نداریم.

کاپیتان تراکتورسازی در مورد خداحافظی لوسیانو ادینیو و دادن بازوبند کاپیتانی به این بازیکن، تصریح کرد: مراسم در شان ادینیو نبود. مدیریت باید شرایط را کنترل می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. چرا ادینیو از جمع ما جدا شود. این بازیکن باید بماند. ما در نقل و انتقالات نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. شاید باشگاه می‌خواهد از هوا بازیکن بگیرد یا از زمین بازیکن بیرون بیاورد. در این شرایط نباید مهره‌هایمان را از دست بدهیم. از همین حالا نگران سال بعد هستم. باید مراسمی در شان او می‌گرفتند. با این رفتارها بازیکنان را فراری می‌دهند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تراکتورسازی اعتصاب کرده‌اند، گفت: خیر بحث اعتصاب و ناراحتی از مشکلات مالی را نداریم. باشگاه باید شخصیت بازیکن را حفظ کند. اگر پول نیست به بازیکن قولی بدهند که دلگرم شود. بازیکن هزار برنامه ریخته آنوقت شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد. دو بازی را پشت هم بردیم تبریک هم به ما نگفتند. در بازی با سپاهان یک مدیر بالا سر ما نبود و مثل تیم‌های محلی بودیم. اگر اتفاقی برای بازیکن بیفتد چه کسی جوابگو است. پول دیر و زود می‌شود از سال‌های قبل هم طلب داریم و اگر می‌خواستیم تمرین نکنیم از همان موقع این کار را می‌کردیم.

کیانی در مورد اینکه پس در این شرایط تیم تمرین می‌کند، اظهار داشت: تمرین که می‌کنیم اما ناراحتی ما این است که کم لطفی می‌کنند و توجهی به بازیکنان ندارند.

وی در مورد اینکه چرا در میانه فصل همه از مصطفی آجورلو حمایت می‌کردند اما این مشکلات در آخر فصل مطرح می‌شود و انگار صبر بازیکنان تمام شده، گفت: از اول مشکلاتی داشتیم. آجورلو هم برای تیم زحمت می‌کشد. از نیم فصل که پنجره‌ها بسته شد هیچ خبری نبود و جواب تلفن‌های ما را نمی‌دادند. اگر قرار به چند دستگی باشد و هر کسی کار خودش را بکند مشکلات زیاد می‌شود. بازیکنان و تیم را برای فصل بعد حفظ کنند تا سال بعد بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد زمین فینال جام حذفی و برگزاری بازی در خرمشهر، گفت: هر دو تیم اعتراض کردند و این مسئله را گفتند. همه می‌خواهند از فینال حذفی لذت ببرند و نباید بازی به اوت دستی و ضربات ایستگاهی تبدیل شود. باید زمین مسابقه کیفیت داشته باشد تا بتوانیم مسابقه خوبی را مشاهده کنیم. زمین خرمشهر خیلی خراب است و فینال به اوت دستی و ضربه کاشته تبدیل می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین