اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۲۷۴

وقتی برای قهرمانی می‌جنگی نباید چنین گلی دریافت کنی!

مربی تاتنهام پس از شکست تلخ برابر وستهام و کمرنگ شدن احتمال قهرمانی اظهار داشت: وقتی برای رسیدن به مقام نخست تلاش می‌کنید دریافت چنین گل‌هایی اصلا خوب نبوده و باید تمرکز بیشتری داشته باشید.
۱۱:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| شب گذشته از چارچوب هفته سی و ششم لیگ جزیره تاتنهام در ورزشگاه «لندن» با شکست یک بر صفر مقابل وستهام یونایتد روبه‌رو شد.

سفیدپوشان که در کنار چلسی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی شمرده‌ می‌شدند با این باخت به احتمال فراوان مقام نخست را از دست داده‌اند.

مائوریتسیو پوچتینو اظهار داشت: ما از این بازی باید امتیاز کسب می‌کردیم زیرا سزاوار آن نیز بودیم. بازی را خیلی خوب آغاز کرده و توانستیم در نیمه نخست بر میدان تسلط داشته و ایجاد موقعیت کنیم که به گل بدل نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم، کمی نامنظم شده و فضاهای زیادی به آنها دادیم. به نظرم وقتی یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد، دریافت چنین گل‌هایی اصلا قابل قبول نبوده و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

مربی تاتنهام تصریح کرد: پس از اینکه عملکرد ناامیدکننده‌ای برای رسیدن به محوطه جریمه حریف داشتیم به ارسال پاس‌های بلند روی‌ آوردیم. واقعیت این بوده که برای گل زدن ناتوان بودیم و نمی‌توان گفت عملکرد بدی داشتیم.

سفیدپوشان لندن با این باخت 77 امتیازی باقی ماند تا اختلاف با چلسی کماکان 4 امتیاز باشد. آبی‌ها با پیروزی در دیدار دوشنبه شب می‌توانند در یک قدمی قهرمانی قرار گیرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین