اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۸۰
مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد مدیران باشگاه جوابگو نیستند و تکلیف بازیکنان را روشن نمی‌کنند.​​​​​​​
۱۵:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد ابراهیمی نیز مانند سایر بازیکنان تراکتورسازی دل پری از مسئولان باشگاه دارد. او بعد از بازی با نفت تهران و در فاصله یک هفته مانده به فینال حذفی از برخی مشکلات تیمش گفته است که ماحصل صحبت‌هایش را در ادامه می‌خوانید:


همه حرف های بچه ها واقعیت دارد
مشکلات بچه‌ها را قبل از من آقایان کیانی و ایران پوریان گفتند و همه آن‌ها واقعیت دارد. فکر کنم در این فوتبال حداقل برای هواداران معرفتمان را نشان دادیم.


می توانستیم مثل سرخابی‌ها اعتصاب کنیم
از چند ماه قبل قول‌هایی دادند و تا الان هیچ اتفاقی نیفتاده است. همان‌گونه که شاهد هستید تیم‌های استقلال از چند ماه قبل و پرسپولیس از هفته‌های گذشته تمرینات را تعطیل کرده‌اند. ما روی حساب معرفتمان و به خاطر هواداران این کار را نکردیم. تمام هواداران تراکتور و مردم خوب آذربایجان من را می‌شناسند.


خانه‌ام را برای امرار معاش به فروش گذاشتم!
به خاطر تراکتور جریمه شدیم و به خاطر تراکتور سرمان را زیرآب کردند، چیزی نگفتیم و پای مردم ایستادیم اما به نظرم بچه‌ها گناه دارند. خود آقای قلعه‌نویی هستند و می‌توانید از ایشان بپرسید. مگر می‌شود بازیکن برای امرارمعاش خانه‌اش را بفروشد؟ به خدا چنین کارهایی زشت است.


باشگاه جوابگو نیست
باشگاه به هیچ وجه جواب‌گو نیست. به همراه سرپرست تماس گرفتیم و جواب ندادند. حداقل می‌شد یک خسته نباشید گفت. قبلاً تماس گرفتم و گفتم قرارداد من مشروط هست و اگر درصد اعلام شده در قرارداد من پرداخت نشود، بازیکن آزاد خواهم بود. این مساله معرفت من را نشان می‌دهد که با مدیریت باشگاه صحبت می‌کنم.


ما نهایتا ده سال هستیم، هوادارانی ماندنی اند
درباره خصوصی سازی در حد اعلام شدن خبر از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شنیده‌ام. امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود نه به خاطر ما بلکه به خاطر هواداران گرفته شود چون هیچ وقت تصمیمات خوبی به نفع بازیکنان گرفته نمی‌شود و ما هم به صورت دائمی در باشگاه نمی‌مانیم یک یا ده سال در باشگاه هستیم ولی هواداران هستند که می‌مانند و ما معرفتمان را از مدت‌ها پیش نشان دادیم.


مشکلات برای سال آینده
مگر می‌شود بازیکن قرارداد مشروط داشته باشد و به مسئولان باشگاه شرایطش را بگوید ولی مذاکره‌ای با او صورت نگیرد و حتی به بازیکن اعلام نمی‌شود که آیا فصل بعد در تیم هستی یا نه؟ انشاءالله اتفاق خاصی نمی‌افتد. سال دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود و با کمبود بازیکن مواجه هستیم. احتمالاً ورزشگاه یادگار امام (ره) را هم نداشته و مشکلات بیشتری خواهیم داشت.


خانواده ام گناه دارند
محمد ابراهیمی بازیکنی خوب در کنار خودش نخواهد داشت و برای مردم بهانه‌ها قابل قبول نیست و اگر عملکرد خوبی نداشته باشد مردم او را بی غیرت خطاب خواهند کرد هرچند مطمئن هستم که هواداران تراکتور چنین رفتارهایی را انجام نمی‌دهند. آیا درست است که محمد ابراهیمی خانه خود را برای فروش بگذارد؟ من معرفت این مسائل را دارم ولی برای خانواده‌ام چنین مسائلی مهم نیست و آن‌ها هم گناه دارند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین