اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۲۰

کرانچار: از نحوه بازی‌مان راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبین هستم که باشگاه قرار است گامی رو به جلو برای حل مشکل بردارد.
۲۲:۵۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: البته من از نتیجه ناراضی هستم و نخستین شکست ما بود. حیف شد این چرخش 6 هفته‌ای که قرار بود تیم را به رده چهارم برسانیم با یک شکست به پایان رسید. البته ما از نحوه بازی خودمان راضی هستیم.

وی افزود: نیمه اول بازی را کنترل می‌کردیم، اما در نیمه دوم با اینکه بازی را کنترل کردیم و ما ابتکار عمل داشتیم در اثر 2 اشتباه ساده لوحانه که باعث شد استقلال گلزنی کند بازی را واگذار کردیم. در یک صحنه ما اجازه سرزنی دادیم و درباره گل دوم باید جلوی شوت حریف را می‌گرفتیم که این کار را نکردیم. خوشحالم هواداران راضی ورزشگاه را ترک کردند به استقلالی‌ها هم به خاطر بردی که سزاوارشان بودند تبریک می‌گویم.

کرانچار همچنین درباره ادامه همکاری با سپاهان در فصل آینده و هدف گذاری‌اش، عنوان کرد: همان طور که قبلا گفتم در 2 جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتیم درباره اینکه می‌توانیم با آوردن 2-3 بازیکن در کنار اسکلت اصلی نتیجه بگیریم یا خیر صحبت شد. باید ببینیم باشگاه می‌تواند این بازیکنان را حفظ کند تا دوباره به صدر جدول حمله کنیم. قرار است هفته بعد در جلسه ای این موضوع دوباره مطرح شود.

سرمربی سپاهان رد پاسخ به این سوال که اگر این اتفاق نیفتد در سپاهان نمی‌مانید، تصریح کرد: نباید قضاوت کنیم و منفی گرا باشیم. من خودم خوشبین هستم و باشگاه هم پا پیش می‌گذارد تا این مشکل عمده را برداریم.  اعتقاد دارم باشگاه گامی رو به جلو برمی‌دارد. این برنامه من است که اگر انجام شود رابطه حسنه بین من و باشگاه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین