اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۱۱
مهدی نفر را همه دوست داشتند

نوروزی: با یکی دو برد روی دور بردن می‌افتیم/ذوب‌آهن حریف سختی است اما می‌خواهیم آنها را ببریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید که پرسپولیس با یکی دو برد روی دور برد می‌افتد و به همین دلیل می‌خواهیم اولین برد را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.
۱۳:۱۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-در خصوص شرایط حال حاضر تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: به هر حال بنا به دلایلی ما شروع خوبی در لیگ برتر نداشتیم اما الان شرایط تیم بد نیست و برانکو همه تلاشش را می‌کند تا بازیکنان با یک ریکاوری ذهنی آماده بازی با ذوب آهن شوند.

وی ادامه داد:‌خوشبختانه روز گذشته هم در یک بازی دوستانه توانستیم 6 گل به حریف بزنیم و به نظرم بچه‌ها در این بازی شاداب بازی کردند و بازی خوبی انجام دادیم. امیدوارم تا آخر هفته که قرار است به مصاف ذوب آهن برویم بهتر از این هم بشویم تا بتوانیم مقابل ذوب آهن بازی خوبی انجام دهیم.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب آهن هم اظهار داشت: ذوب آهن تیم هماهنگ، یکدست و جوانی است و دیدیم که بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادند و قطعا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما ما چاره‌ای جز بردن ذوب آهن نداریم و شک نکنید که هر چه داریم در این بازی می‌گذاریم تا با 3 امتیاز از زمین خارج شویم.

نوروزی در مورد بازگشت خودش به ترکیب پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت، افزود: تیم ما تیم جوان و خوبی است و نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند و نبود یک بازیکن خیلی مؤثر نیست اما شما مطمئن باشید که پرسپولیس نیاز به یک برد دارد تا بازیکنان شارژ شوند.قول می‌دهم اگر در بازی با ذوب آهن بازی کردم با صددرصد توانم به زمین بروم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم اما ما باید مقابل ذوب آهن با یک بازی نتیجه‌گرا بازی کنیم. به هر حال هواداران از ما نتیجه می‌خواهند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید ما یکی دو بازی ببریم بازیکنان شارژ روحی می‌شوند و روی دور برد می‌افتیم. ما باید حریفان‌مان را ببریم تا شرایط ایده‌آل شود و شک نکنید که در این شرایط روان‌تر از این هم بازی می‌کنیم. خوشبختانه تیم شادابی داریم و با یک ریکاوری روحی که همان به دست آوردن یک برد است شرایط ما بهتر هم خواهد شد و می‌خواهیم اولین برد را مقابل ذوب آهن به دست بیاوریم.

کاپیتان پرسپولیس درباره شکست سرخ‌پوشان مقابل سپاهان هم خاطرنشان کرد: درباره داوری که نیاز نیست صحبت کنم چون ما در یکی دو بازی اخیر از این نظر لطمه خوردیم اگر در بازی با سپاهان پنالتی روی امید عالیشاه گرفته می‌شد شاید شرایط بازی هم عوض می‌شد البته ما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم وگرنه از سپاهان خیلی بهتر بودیم. به طوری که از این تیم 2 یک جلو افتادیم و می‌توانستیم گل سوم را هم به آنها بزنیم که نشد. با این همه امیدوارم ذوب آهن را شکست دهیم.

نوروزی در پایان در خصوص مراسم سالگرد مرحوم مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم روحش شاد باشد چرا که مهدی بچه خوبی بود و همه او را دوست داشتند و خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین