اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۰۷۲

برای بازی با چین بهتر می‌شویم

سرمربی ایران پس از پیروزی مقابل مالزی ضعف اصلی بازیکنانش را سرویس دانست و گفت: تا فردا که با چین یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم روی این نقطه ضعف کار می‌کنیم.
۱۹:۴۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در نشست خبری پس از برد 3 بر یک ایران برابر مالزی در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا بیان داشت: ما می‌دانستیم مالزی تیم خوبی است چراکه در دور اول مسابقات استرالیا را شکست داده بود. این تیم توپ گیری خوبی داشت و برای هر توپ می جنگید. فکر می‌کنم پشت خط‌زن این تیم خیلی خوب بود.

سیچلو با بیان این‌که ما فقط یک روز بازی کرده بودیم و 2 روز استراحت داشتیم، گفت: یک نفر پرسید که این موضوع فرصت است یا تهدید؟ امروز نشان داد که در ست اول ما خیلی خوب بازی نکردیم. مالزی خیلی خوب بود. بعد در حمله تغییر کردیم و بردیم.

وی افزود: فکر می‌کنم سرویس آن‌ها خیلی خوب بود. مالزی به خاطر سرویس خوبش استرالیا را برده بود چون خیلی خوب سرویس می‌زدند باعث چرخش تیم حریف می‌شدند.

سیچلو ادامه داد: ما تیم خودمان را می‌شناسیم و بر مبنای بهترین بازیکنان می‌خواهیم بازی کنیم. فردا باید والیبال بازی کنیم. در مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا قرار خواهیم گرفت. می‌خواهیم آماده باشیم و دوباره برای بردن به زمین برویم.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران در پاسخ به این‌که آیا حضور تماشاگران باعث برخی از اشتباهات بازیکنانش بود، گفت: فکر نمی‌کنم که اشتباهات ما در سرویس، حمله و دریافت به خاطر تماشاگران بود. ما امروز 20 اشتباه در سرویس داشتیم که زیاد بود. فردا صبح تمرین داریم که اشتباهات را کمتر کنیم و می‌خواهیم در دریافت پیشرفت کنیم. فضای سالن خیلی خوب است و هیچ تأثیری روی اشتباهات ما ندارد.

انتهای پیام/آ

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین