اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۴۰۳۱

می خواهیم تاریخ ساز شویم

ملی پوش جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت : حضور در بین 8 تیم برتر جهان کار سختی بود که با همت بازیکنان و کادر فنی این مهم رخ داد.
۱۵:۲۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد مرادی در گفت و گویی درباره صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به جمع 8 تیم برتر جهان گفت: صعود به جمع هشت تیم برتر جهان را به مردم عزیزم تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم به جمع 4 تیم برتر پایانی راه یابیم تا مانند بازیهای گروهی بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه درباره سه دیدار ایران در مرحله گروهی گفت: بازی اول هر تورنمنت سختی خودش را دارد و خوشبختانه در اولین دیدار برابر مکزیک، این تیم را شکست دادیم و گام محکمی برای دیدار بعدی برداشتیم. در دیدار دوم برابر ایتالیا به میدان رفتیم که عنوان چهارم جهان را دارد و بازی پایاپایی به نمایش گذاشتیم و در اکثر دقایق بازی تیم برتر بودیم و در واقع روی غفلت این دیدار را واگذار کردیم. در خصوص بازی سوم که حکم مرگ و زندگی را داشت، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و نهایتا پیروز میدان شدیدم.

ملی پوش 21 ساله ایران در جام جهانی 2017 ادامه داد: با یاری خدا همت بازیکنان جواز حضور در بین هشت تیم برتر جهان را کسب کردیم. امیدوارم با پیروزی برابر سوییس برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر جهان صعود کنیم و به آنچه که لیاقت فوتبال ساحلی کشورمان است، برسیم.

مرادی درباره جام جهانی باهاما گفت : این جام یکی از سخت ترین جام های جهانی است و تمامی تیم ها با آمادگی کامل در این رقابت حاضر شده اند. من دومین حضورم در جام جهانی را تجربه می کنم و امیدوارم با کسب بهترین نتایج تاریخ ساز شویم.

وی در پایان گفت: شرایط روحی و بدنی بازیکنان عالی است و آماده ایم تا بزرگترین اتفاق فوتبال ساحلی با پیروزی برابر سوییس را رقم بزنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین