اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۷۴
هواداران در هیچ شهری ما را تنها نمی‌گذارند
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در تیم‌های قبلی‌ام ابزار کافی برای نتیجه گرفتن نداشتم اما در انزلی تا حدی شرایط متفاوت است.
۰۹:۰۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمیداستیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش، اظهار داشت: بعد از نتیجه خوبی که مقابل استقلال اهواز کسب کردیم، آرامش خوبی بر تیم حاکم شده است و هواداران و بازیکنان تیم روحیه خیلی خوبی گرفته‌اند.

وی ادامه داد: مهمترین اتفاقی که در بازی قبل ما رخ داد؛ حمایت هواداران از تیم در کل 90 دقیقه بود که اهمیت زیادی برای من داشت. بازیکنان نیز تمام توان خود را در زمین به کار گرفتند تا رضایت مردم خونگرم انزلی را جلب کنند و جا دارد از آنها بابت این تلاش‌شان تشکر کنم.

سرمربی ملوان با یادآوری اینکه پیش از این هم تجربه سرمربیگری در یک تیم شهرستانی را داشته است، افزود: سرمربیگری در تیم شاهین بوشهر تجربه خیلی خوبی برای من بود. تیم ملوان هم به مانند شاهین، هواداران با احساس زیادی دارد و آنها هم علاقه‌ای به تیم‌های قرمز و آبی ندارند و فقط تیم شهرشان را دوست دارند. با توجه به این قضیه ما نه تنها در بازی‌های خانگی بلکه در شهرهای دیگر هم طرفدار داریم و از این اطمینان برخورداریم که هواداران در هر شرایطی پشت تیم هستند. قطعاً در انزلی توقع از تیم بالاست و به امید خدا با تلاش بازیکنان و حمایت هیئت مدیره بتوانیم خواسته‌های تماشاگران‌مان را برآورده سازیم.

استیلی در واکنش به طرح این موضوع که او مربی نتیجه‌گرایی نیست و تیم‌های قبلی‌اش بیشتر به فکر ارائه بازی زیبا بودند تا کسب نتیجه، یادآور شد: بله، با این نظر موافق هستم. در تیم‌های قبلی‌ام با توجه به اینکه ابزار کافی نداشتم بیشتر در ارائه بازی زیبا و تهاجمی موفق بودم، اما در ملوان شرایط تا حدی بهتر است و به دنبال این خواهم بود که تیمم در کنار بازی زیبا در کسب نتیجه هم موفق عمل کند. البته مشکلاتی در تیم است که باید در تعطیللات پیش‌رو آنها را رفع کنیم. به طور مثال در بعضی پست‌ها چند بازیکن داریم، اما در پست‌هایی هم با کمبود مهره مواجه هستیم. به دنبال این هستیم که با جذب بازیکن داخلی نقاط ضعف خود را برطرف سازیم.

وی درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل نفت تهران نیز تصریح کرد: نفت تیم بسیار قدرتمندی است که فصل گذشته تنها نماینده ایران بود که توانست به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برسد. نفت نتوانسته لیگ را خیلی خوب شروع کند و مقابل ما قطعاً به دنبال جبران این نتایج خواهد بود، اما ما هم به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده و با برنامه مقابل نفت حاضر خواهیم شد تا ان‌شاءالله با کسب نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

استیلی در خاتمه راجع به اینکه هواداران ملوان به همراه این تیم راهی تهران خواهند شد یا نه گفت: هواداران ما در هیچ شهری تیم را تنها نمی‌گذارند و حتی اگر می‌توانستیم برای همه هواداران اتوبوس تهیه کنیم آنها همگی همراه تیم به شهرهایی که می‌رفتیم، می‌آمدند. با این حال ما حتماً در تهران هوادار خواهیم داشت و تعدادی از انزلی و شماری هم از تهران برای حمایت از ملوان به ورزشگاه خواهند آمد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری