اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۷۲

صف‌آرایی کارگران مادریدی مقابل ثروتمندان شمال شهر

جدال دو تیم مادریدی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رسانه‌های اسپانیا به صف‌آرایی قشر کارگر جنوب مادرید مقابل ثروتمندان شمال شهر تبدیل شده است.
۱۴:۵۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| دربی ال‌مادریلنیو فردا به بهانه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود.

وقتی دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند نه برای هوادار ژاپنی یا یک جوان اماراتی بلکه برای یک مادریدی مصداق بارز مبارزه فقیر و غنی خواهد بود.

این تفاوت آشکار اقتصادی در فاشیسم فرانکو ریشه ندارد بلکه می‌توان آغاز این تفاوت را از زمانی مشاهده کرد که کاستیانا مدرنیته را پیش از جنگ جهانی اول پذیرا شد اما آن را تنها به اشراف شمال شهر هدیه داد.

وقتی به آمار کلی دو تیم نگاه می‌کنیم در 214 بازی رئال مادرید به 109 پیروزی و اتلتیکو مادرید به تنها 54 پیروزی دست یافته است. اما اگر تنها پای بازی‌های اروپایی به میان بیاید این دو تیم 7 بار با یکدیگر بازی کردند که مادرید در آن به 4 پیروزی و 2 تساوی رسیده است.

تردیدهای زیدان

سرمربی فرانسوی رئال مادرید برای بازی فردا شب تیمش مقابل اتلتیکو دو تردید خواهد داشت. یکی از تردیدها مربوط به زوج راموس است. زیدان باید از بین ناچو که در ماه آوریل ستاره کلیدی بوده و واران که تازه از مصدومیت برگشته یکی را انتخاب کند.

تردید دیگر مربوط به جانشینی بیل است. ایسکو که مقابل والنسیا استراحت کرده بیشترین شانس را دارد هر چند که خامس ، آسنسیو و لوکاس هم امیدوار هستند.

داور دربی منچستر، داور دربی مادرید

نخستین بخش از تکرار فینال لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر یک داور انگلیسی برگزار خواهد شد. کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا، اعلام کرد که مارک اتکینسون، داور 46 ساله انگلیسی که هفته گذشته دربی منچستر را سوت زد، داور دربی مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

ین پنجمین باری است که اتکینسون بازی‌های رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا سوت می‌زند که در آنها کهکشانی‌ها دو بار پیروز شده‌اند و 2 بار هم شکست خورده‌اند. آخرین باری که اتکینسون بازی رئال مادرید را قضاوت کرد، جدال این تیم برابر یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 15-2014 بود که نماینده ایتالیا آن بازی را با نتیحه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین