اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۵۳
مهاجم پیشین استقلال گفت: روزهای سخت پرویز مظلومی و برانکو ایوانکوویچ شروع نشده است و آنها قطعاً در آینده با وضعیت سخت‌تری مواجه خواهند شد.
۱۳:۰۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-  حسن روشن  در مورد شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: این باخت قابل پیش‌بینی بود و حالا اگر حرفی بزنیم، همه خیال می‌کنند ما دشمن استقلال هستیم. این تیم در نیمه‌های دوم مشکل دارد و در خط دفاع هم هماهنگ نیست. فکر می‌کنم کل تیم مشکل دارد و شما دیدید که مهاجم خارجی استقلال چگونه چند موقعیت صددرصد گل را از دست داد. او بابت از دست دادن هر موقعیت باید ۱۰ هزار دلار جریمه شود.

وی افزود: من معتقدم در استقلال باید با هر پست به‌صورت اختصاصی کار شود تا نقاط ضعف این تیم برطرف شود. الان دیگر این‌طور نیست که بازیکنان ۲۰ دقیقه گرم کنند، بعد آقاوسط بازی کنند و تمرین به پایان برسد. الان باید به‌خوبی روی مسائل فنی تمرکز کرد تا ایرادهای تاکتیکی برطرف شود. شما دیدید که دفاع خارجی استقلال چه اشتباهاتی انجام داد و این اشتباهات از بازیکنی که در این تیم بازی می‌کند، بعید است.

مهاجم پیشین استقلال در واکنش به اظهارات عضو هیئت مدیره این باشگاه که گفته بود مظلومی باید پاسخگو باشد، گفت: اتفاقاً نباید یقه مظلومی را گرفت، بلکه باید یقه کمیته فنی را گرفت که در نهایت سرمربی استقلال را انتخاب کردند. این تیم جوان‌های خوبی دارد، ولی امیدوارم شاهد تکرار افکار قدیمی نباشیم. وقتی تلویزیون در بازی استقلال و ذوب‌آهن، مظلومی و پورحیدری را نشان داد، همه به ۱۵سال پیش برگشتند. من فکر می‌کنم تفکرات مظلومی قدیمی است و او باید یک بازنگری درمورد مسائل فنی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استقلال و پرسپولیس آکادمی ندارند و این حرف را سال‌هاست که می‌زنم. آنها امسال هم نمی‌توانند به موفقیت برسند. من معتقدم هنوز مصیبت‌های مظلومی و برانکو شروع نشده است و در آینده‌ای نزدیک روزهای سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین