اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۶۵
آقای گل لیگ برتر در دو دوره گذشته، همچنان پنالتی زن اول سرخپوشان است.
۱۹:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| روز 21 فروردین ماه و پس از تساوی پرسپولیس مقابل الریان قطر، صعود سرخپوشان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا با مشکلات بزرگی مواجه شد و هنوز هم مشخص نیست این تیم بتواند به مرحله یک شانزدهم نهایی برسد یا نه.

در آن روز، خیلی ها مهدی طارمی را مقصر توقف پشت دیوار الریان قطر عنوان کردند زیرا او می توانست با یک پنالتی مطمئن، کار را تمام کند ولی طارمی عجیب ترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرد و ضربه پنالتی اش را به صورت چیپ زد تا توپ از بالای دروازه به اوت برود.

بعد از این بازی، برانکو به سالن کنفرانس رفت و گفت: «تا وقتی من مربی پرسپولیس هستم، دیگر طارمی در این تیم پنالتی نمی زند!» اما از آن روز تا کنون، پرسپولیس در دو بازی دیگر صاحب پنالتی شد و هر دو پنالتی را طارمی زد که به همراه هر پنالتی، یک گل را برای تیمش به ارمغان آورد.

البته برانکو به خواسته سیدجلال حسینی در روز بازی با ماشین سازی تبریز به طارمی اجازه داد تا پنالتی بزند و با این کار، تعداد گل هایش را افزایش دهد. حالا با دو گلی که طارمی از روی نقطه پنالتی طی هفته های اخیر به ثمر رساند، آقای گل قطعی لیگ به فاصله یک هفته مانده تا پایان فصل شده است. او همچنین، پنالتی زن اول سرخپوشان است و در مشهد و بازی مقابل سیاه جامگان نیز صاحب پنالتی شود، پشت ضربه می ایستد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری