اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۴۳۲
بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۶ گفت: امیدوارم با این انتخاب مسئولان به خودشان بیایند و نگاهشان به فوتسال عوض شود.
۱۶:۲۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد اسماعیل‌پور در مورد انتخاب خود به عنوان چهارمین بازیکن برتر جهان که از سوی سایت آسیا پلنت معرفی شده بود، گفت: خوشحالم از این انتخاب، این انتخاب تلاش تمام بچه‌های تیم ملی بوده که همگی به من کمک کردند تا به این عنوان برسم و از کسانی که به من رای داده‌اند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با این انتخاب مسئولان به خودشان بیایند و کمی به فوتسال نگاه کنند.

وی همچنین در مورد پرداخت جوایز تیم ملی گفت: تیم ملی بعد از جام جهانی که مقام سومی دنیا را کسب کرد فقط کلی وعده، امروز، فردا،شنیدیم. فقط وزارت ورزش جوایز 5 هزار دلاری را به تیم پرداخت کرد و امیدوارم تا قبل از بازیهای آسیایی جوائز 15 ملییونی تومانی هم پرداخت شود.

وی در مورد تیم ملی و سرمربیگری این تیم ناظم‌الشریعه گفت: تیم ملی با عملکرد با سرمربیگری ناظم الشریعه نتایج خوبی به دست آورده؛ قهرمانی آسیا و سومی جهان. این عناوین نشان دهنده کار خوب سرمربی تیم ملی است و هر کسی نمی تواند این مقامها را کسب کند.

اسماعیل پور گفت: سرمربی تیم ملی برنامه های خوبی برای جوانان تیم ملی دارد و با این جوانگرایی که در تیم ملی انجام داده، تیم ملی در آینده می تواند افتخارات زیادی برای کشورمان کسب کند.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولین به فکر فوتسال باشند نه اینکه بعد از جام جهانی فوتسال را به طور کلی فراموش کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری