اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۳۴۹
امشب دیدار سخت تاتنهام مقابل آرسنال در وایت‌هارت‌لین رنگی دیگر دارد. آنها پس از ۲۲ سال، بالاتر از دشمن اصلی خود فصل را به پایان رسانده و اکنون می‌خواهند با پیروزی به تعقیب چلسی ادامه دهند.
۰۴:۲۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| امشب ساعت 20، تاتنهام در ورزشگاه «وایت هارت لین» میزبان آرسنال از چارچوب هفته سی و پنجم لیگ جزیره است.

بدون شک دیدار دربی شمال لندن مقابل آرسنال، مهمترین بازی‌ فصل تاتنهام است. این دیدار سخت و دشوار از 2 جهت بسیار مهم بوده و رنگی تازه و زیبا به خود گرفته است.

سفیدپوشان پس از 22 سال یعنی پس از فصل 1995 سرانجام توانستند بالاتر از دشمن اصلی خود یعنی توپچی‌ها فصل را به پایان برسانند. یک دستاوردی که تنها یک هوادار شمال لندنی عمق لذتش را درک می‌کند. حالا فرض کنید با پیروزی مقابل آرسنال، این خوشحالی چند برابر می‌شود.

از طرف دیگر جدال سخت و دشوار چلسی مقابل اورتون، تقریبا 2 ساعت و نیم قبل از این دربی برگزار می‌شود. بدون شک نتیجه آن دیدار، تاثیر بسیار زیادی بر روحیه تاتنهامی‌ها خواهد گذاشت.

اگر چلسی در آن دیدار شکست بخورد، هاتسپر با پیروزی مقابل آرسنال، می‌تواند اختلاف را با صدر به یک امتیاز کاهش دهد. اتفاقی که کمتر کسی آن را باور می‌کند.

آرسنال در ورزشگاه وایت‌ هارت لین به اندازه امارات موفق نبوده، آنها در مارس 2014 توانستند با تک گل «روسیچکی» به پیروزی برسند. برد بعدی آنها در این ورزشگاه و در چارچوب لیگ جزیره به سپتامبر 2007 بازمی‌گردد که «آدبایور» و «فابرگاس» گل‌های توپچی‌ها را به ثمر رساندند. جالب است بدانید «گرت بیل»، ستاره این روزهای مادریدی‌ها تک گل تاتنهام را در آن بازی به ثمر رساند.

به غیر از این 2 دیدار، آرسنال در 10 سال اخیر نتوانسته در این ورزشگاه پیروز شود. سهم آنها 3 تساوی و 5 شکست بوده است.

اما آنها این بار با چینشی متفاوت پا به میدان خواهند گذاشت. از 2 بازی قبلی ونگر به یک سیستم متفاوت رسیده و می خواهد با 3 مدافع وارد میدان شود. چینشی که به مانند چلسی کونته بوده و در برابر میدلزبورو و سیتی جواب نیز داده است.

آرسنال با پیروزی‌های اخیر، روزهای ناامیدکننده و ناکامی‌های گذشته را فراموش کرده و دوباره ایستاده است. باید دید ونگر می‌تواند با پیروزی مقابل پوچتینو، چلسی را پیشاپیش قهرمان جزیره کند.

نقطه عطف قهرمانی در این 2 دیدار گره خورده و باید دید اورتون و آرسنال چه سهمی در نتیجه آنها خواهند داشت.

با توجه به مصدومیت کوشیلینی و از این طرف دمبله، حضور هر 2 ستاره در هاله‌ای ابهام بوده است. البته ونگر طی مصاحبه‌ای اعلام داشته که کاپیتان تیم به احتمال فراوان می‌رسد.

از دیگر آسیب‌دیدگان آرسنال می‌توان به «شکودران موصطفی»،‌ «سنتی کازورلا» و «لوکاس پرز» اشاره کرد.

تاتنهام نیز مدت‌هاست از حضور «دنی رز»،«هری وینکس» و «اریک لاملا» محروم است.

نگاهی به ترکیب احتمالی 2 تیم در دیدار دربی شمال لندن بیاندازیم:

ترکیب تاتنهام:لوریس، دایر، آلدرویرلد، فرتونگن، واکر، دیویس، اریکسن، وانیاما، دله‌آلی، سون و هری کین

ترکیب آرسنال:چک، کوشیلنی، هولدینگ، گابریل، چمبرلن، مونرئال، ژاکا، رمزی، اوزیل، سانچس و الیویر ژیرو

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری