اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۳۰۱۰
با توجه به باقی ماندن دو هفته حساس از لیگ برتر و یک هفته از یک باشگاه ها مخالف حضور بازیکنان خود در اردوی تیم ملی جوانان هستند.
۰۵:۰۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| حضور نصفه و نیمه بازیکنان در اردو تیم ملی جوانان اعتراض امیر حسین پیروانی را به همراه داشته چرا که تیم ملی جوانان قرار است 24 اردیبهشت ماه به منظور حضور در جام جهانی زیر 20 سال عازم کره جنوبی شود و 30 اردیبهشت هم در اولین بازی رسمی به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. 
 
در جلساتی که به همین منظور در فدراسیون فوتبال برگزار شد یکی از پیشنهاداتی که برای رفع این مشکل مطرح شد پیشنهاد به فیفا برای تغییر زمان برگزاری بازی های جام جهانی بود! نکته ای که امروز در مصاحبه عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان هم به آن بر می خوریم...
 
این در حالی است که تاریخ برگزاری این بازی ها از مدت ها پیش تدوین شده بود و همه برنامه ریزی ها برای برگزاری این بازی ها از 30 اردیبهشت تا 21 خرداد در کره جنوبی است و طبیعتا اگر چنین پیشنهادی به صورت رسمی هم از سوی فدراسیون فوتبال مطرح شد فیفا آن را رد خواهد کرد و شاید اصلا توجهی به آن نکند. 
 
پیش تر امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان از فدراسیون فوتبال خواسته بود ترتیبی اتخاذ کنند تا بازیکنان از اول اردیبهشت ماه در اختیار او قرار گیرند اما با وجود آغاز اردوی جدید تیم ملی جوانان از 28 فروردین مدام بازیکنان در اردوی تیم ملی جوانان کم و زیاد می شوند و این به این خاطر است که از سوی تیم های خود برای بازی در دو هفته پایانی لیگ برتر و لیگ یک فراخوان می شوند. 
 
تیم  ملی جوانان در آخرین تدارک خود روزهای 17 و 20 اردیبهشت ماه در تهران دو بازی با تیم سنگال برگزار خواهد کرد که این تیم هم یکی از تیم های حاضر در جام جهانی است
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فیفا جام جهانی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری