اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۹۱

حيف شد، مي‌توانستيم سپاهان را در خانه شكست دهيم

ایمان صادقی: دو پنالتی پرسپولیس را نگرفتند
۱۳:۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-پرسپولیس تهران در حالی 4 گل از سپاهان خورد و در زمین حریف باخت که ایمان صادقی چندان تقصیری روی گل‌های حریف نداشت. پس از پایان این مسابقه، خواندن تازه‌ترین حرف‌های سنگربان پرسپولیس خالی از لطف نیست.

چه شد كه اين طوري به سپاهان باختيد؟
باور كنيد نمي‌دانم. خيلي حيف شد و ما مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم اما... وقتي 2 بر يك جلو افتاديم، احساس كردم مي‌بريم ولي به تيزهوشي و شايد هم تجربه بازيكنان حريف باختيم.

يعني معتقدي اين شكست حق شما نبود؟
به هيچ وجه! به نظرم از فرصت‌هاي صددرصد خودمان استفاده نكرديم و سپاهان برعكس ما قدر موقعيت‌هاي خود را خيلي خوب دانست. البته به نظرم داور دو پنالتي ما را هم ناديده گرفت.

مطمئني آن دو صحنه پنالتي بود؟
مطمئن كه ... بايد كارشناسان داوري نظر بدهند اما همان‌طور كه پنالتي آنها گرفته شد، مي‌شد خطا روي عاليشاه و طارمي را هم گرفت.

حالا كه بحث پنالتي شد، مي‌خواستيم نظرت را درباره ضربه پنالتي هادي عقيلي بدانيم؟
به نظرم هادي عقيلي خيلي مكث كرد. حتي روي توپ مانور داد و بعد ضربه‌‌اش را زد. البته من دست او را خواندم و درست جهت توپ شيرجه زدم اما بدشانسي آوردم و ضربه‌‌اش گل شد. واقعاً افسوس مي‌خورم كه چرا باختيم و در فوتبال قانون نانوشته‌اي وجود دارد كه مي‌گويد اگر گل نزني، مي‌خوري.

به نظرت جايگاه تيم بزرگ پرسپوليس اينجاي جدول است؟
به هيچ عنوان اين جايگاه فعلي در شأن پرسپوليس نيست و همه ما بازيكنان به اين مسئله واقف هستيم. به اميد خدا با چند برد پي‌درپي به بالاي جدول مي‌آييم و دل هواداران را شاد مي‌كنيم.

با بازگشت سوشا مكاني فكر مي كني باز هم فرصت به تو برسد كه گلر فيكس پرسپوليس باشي؟
در اين باره بايد سرمربي تيم نظر بدهد. هر چه آقاي برانكو تشخيص بدهد، من بازيكن تابع هستم و همين‌جا بايد از ايشان تشكر كنم. سرمربي تيم مي‌توانست بعد از اشتباه اهواز مرا بازي ندهد اما خيلي حرفه‌اي رفتار كرد و به صحبت خصوصي با من پرداخت. اين رفتار سرمربي تيم قابل تقدير است.

راستي تيم سابق تو ملوان با نتيجه 2 بر صفر موفق شد استقلال اهواز را شكست بدهد.
خدا را شكر. من هميشه خاطرات خوبي از ملوان دارم و هواداران پرشور انزلي را فراموش نخواهم كرد. اميدوارم اين تيم نازنين و دوست‌داشتني به حق واقعي خود در فوتبال ايران برسد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین