اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۸۲۸۲۲

فصل بعد قوی‌تر هم می‌شویم

مربی سفیدپوشان لندنی که این فصل با نبوغ خود، تیمش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جزیره ساخته در خصوص فصل آینده اظهار داشت: باشگاه هیچ بازیکنی را نخواهد فروخت.
۱۵:۲۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
وانانیوز| تاتنهام اکنون به عنوان جدی‌ترین رقیب چلسی آماده این فصل برای قهرمانی می‌جنگد و حتی اگر به این جایزه نیز دست پیدا نکند نباید آنها را مورد انتقاد قرار داد. به قدری عملکرد آنها درخشان بوده که می‌توان به ظهور قدرتی دیگر در جزیره امید بست.

اما مشکل تمامی تیم‌های نوپا پول قدرتمندان اروپا بوده که با ثروت بی‌انتهایشان استعدادهای تیم‌هایی چون تاتنهام را می‌بلعند.

مائورتیسو پوچتینو در این خصوص و برای فصل آینده سخن‌های مهمی را به زبان آورد که قطعا باعث دلگرمی هواداران «وایت هارت لین» می‌شود.

مربی آرژانتینی گفت: به نظرم با توجه به پتانسیل باشگاه و تمرکز بر روی بازیکنان و استعدادهای این تیم، هیچ بازیکنی به فروش نخواهد رسید. ما چیزهای خوبی در این باشگاه داریم و بازیکنان نیز خواهان ماندن در این تیم هستند.


3 تن از ستاره‌های تاتنهام - (از سمت راست: اریک دایر ، دله آلی، یان فرتونگن)

وی ادامه داد: من رابطه گاهی خوب گاهی بد با «دنیل لوی»، رئیس باشگاه دارم. شما می‌دانید که این ارتباط برای یک باشگاه چقدر مهم بوده و اثرساز است. ما اکنون برای آینده هدف داریم و قو‌ی‌تر خواهیم شد.

پوچتینو تصریح کرد: ما مشکل مالی نداشته و بازیکنی به خاطر پول فروخته نخواهد شد. اگر بازیکنی به باشگاه دیگر منتقل می‌شود تنها دلیلش این بوده که باید به باشگاه دیگر منتقل شود. قطعا برای فصل آینده خرید‌های خوبی خواهیم داشت و جدی‌تر در رقابت‌ها شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین